EK 2020 | Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zien jullie Italië zo makkelijk over Spanje gaan? Spanje is de ploeg die het meeste kansen creeërt dit EK, alleen hebben ze "pech" of niet voldoende kwaliteit om deze af te maken. Het moet maar eens zo'n dag zijn dat het meezit voor Morata en ik zie Spanje vlot winnen van Italië dan.
Het gaat voor geen van beiden een makkelijke wedstrijd worden, maar ik geef Italië toch het voordeel van de twijfel. Scoren toch iets vlotter en geven ook minder weg. Ik denk dat Italië efficiënter gaat zijn, maar goed, de vorm van de dag speelt ook nog mee. Spanje is zeker niet kansloos.

Is net zoals België - Italië een 50/50. Luis Enrique is ook een speciaal geval, maar die ploeg heeft enorm veel kwaliteit en het kan zomaar even klikken bij momenten.

Italië heeft wel het voordeel van reeds te klikken, vertrouwen te hebben én te kunnen terugvallen op een solide verdediging.

Spanje is nu toch nog niet indrukwekkend geweest dit EK? Zwakke groepsfase, verlengingen nodig tegen zowel Kroatië (op retour) als Zwitserland (met 10)

Met de pressing die Italië kan spelen en met dat middenveld heeft Italië het potentieel om Spanje gewoon op te vreten. Alles moet gespeeld worden en voor het zelfde geld klikt het ineens allemaal bij Spanje maar ik vind de kansen toch geen 50/50, eerder minstens 60/40.

Zien jullie Italië zo makkelijk over Spanje gaan? Spanje is de ploeg die het meeste kansen creeërt dit EK, alleen hebben ze "pech" of niet voldoende kwaliteit om deze af te maken. Het moet maar eens zo'n dag zijn dat het meezit voor Morata en ik zie Spanje vlot winnen van Italië dan.
Mja, tegen wat voor tegenstanders hebben gespeeld? Poule met Zweden, Polen en Slowakije was nu ook niet om over naar huis te schrijven hè. En als die Slowaakse doelman daar geen blunder begaat wil ik het nog wel eens zien. Vervolgens een zwak Kroatië waar ze verlengingen nodig hebben en dan met alle respect Zwitserland in de kwartfinales...

En Spanje heeft sowieso het meest de bal van alle ploegen, dus ergens de logica zelve dat ze de meeste kansen creëren van alle ploegen. Zoveel indruk hebben die toch niet op mij gemaakt. Wil dat zeggen dat Italië er losjes over gaat? Zeer zeker niet, maar het zou mij verbazen mocht dit Spanje een einde maken aan de ongeslagen status van Italië.

Een rammeling is veel gezegd maar het zou mij ook wel verwonderen mocht Spanje dit winnen. Hopelijk een leuk duel!

ach het volkswagentje is terug
hqdefault.jpg

oh kijk, spanje zet wat druk en Italianen verliezen bal omdat ze ook maar wild weg sjotten... wie had dat gedacht dat dat misschien een goede zet zou zijn.

Als je dit ziet, besef je eigenlijk dat we na Argentinië en Frankrijk alweer een match verloren hebben door niet te durven voetballen he.

Als je dit ziet, besef je eigenlijk dat we na Argentinië en Frankrijk alweer een match verloren hebben door niet te durven voetballen he.
Ik vond de passes bij de Belgen toch ook helemaal zo vlot en vooruit niet. Maar misschien ben ik te kritisch voor de Belgen, maar ze hebben me dit toernooi echt niet kunnen bekoren :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan