EK 2020 | Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag die kerel nu nog een match fluiten.
Wat een akker is dat plein ook

Zuivere fout van Busquets, manier waarop moogt ge zelfs wel geel geven. Staat er weer met zen neus op en niet fluiten

Spanje is ook wel meer dan een klein beetje beter aan het voetballen dan onze jongens.
Dit dus. Tactiek is maar één ding, je moet het ook nog kunnen. Wat Spanje hier op de mat legt, dat was met onze ploeg en hun huidige vorm echt niet mogelijk.

Toch benieuwd of Spanje dit in de tweede helft kan doortrekken. Ik denk dat er hier ook een 'deksel-op-de-neus' scenario klaar ligt...

Als je dit ziet, besef je eigenlijk dat we na Argentinië en Frankrijk alweer een match verloren hebben door niet te durven voetballen he.
Lijkt mij ook gewoon een combinatie te zijn van niet kunnen en niet willen.
Laat ons eerlijk zijn De Bruyne is cruciaal is ons spel.
Misschien moeten we ook anders durven spelen. Waarom eens niet 3-5-2 bijvoorbeeld?

Lijkt mij ook gewoon een combinatie te zijn van niet kunnen en niet willen.
Laat ons eerlijk zijn De Bruyne is cruciaal is ons spel.
Misschien moeten we ook anders durven spelen. Waarom eens niet 3-5-2 bijvoorbeeld?
Nee nee nee 4-2-3-1 zeg ik!

Snap ook wel waarom een basisspeler van de kampioen van Spanje bij ons op de bank bleef bij dit te zien 🙈

Moest ik scout zijn van een Europese topclub ik prees die Olmo op men blote knieën aan denk ik wat een match.

Ja ik vind chiesa ook echt een geweldige voetballer. Bizar dat berardi voorkeur kreeg begin ek.

Als je dit ziet is het lachwekkend dat er waren die echt serieus dachten dat wij kans maakten op die beker. Tegen zowel Engeland, Italië als Spanje hadden we geen schijn van kans. Die ploegen hebben dubbel zoveel kwaliteit.

Echt spanje beetje minder op passen trainen enwat meer op afwerken want wat spanje de afgelopen jaeren aan spitsen heeft afgeleverd is ronduit dramatish

Moest ik scout zijn van een Europese topclub ik prees die Olmo op men blote knieën aan denk ik wat een match.
De scouts van Dinamo Zagreb hadden dat goed gezien door hem gratis weg te halen bij de jeugd van Barcelona. Nu valt er niet veel meer aan te scouten he, iedereen kent hem al van bij Leipzig :tongue:

Als je dit ziet is het lachwekkend dat er waren die echt serieus dachten dat wij kans maakten op die beker. Tegen zowel Engeland, Italië als Spanje hadden we geen schijn van kans. Die ploegen hebben dubbel zoveel kwaliteit.
Overdrijven is ook een kunst. Wij hadden qua kansen tegen dit Italië veel meer dan Spanje tot nu. En als we zelf geen 2 verdedigende fouten maken dan scoren ze ook niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan