Str8_6
Well-known member
En Italie is Spinazzola kwijt die de pannen van het dak speelde tegen ons.Spanje is ook wel meer dan een klein beetje beter aan het voetballen dan onze jongens.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En Italie is Spinazzola kwijt die de pannen van het dak speelde tegen ons.Spanje is ook wel meer dan een klein beetje beter aan het voetballen dan onze jongens.
Bhutan.Welk land heeft geen last met hoge druk?
Dit dus. Tactiek is maar één ding, je moet het ook nog kunnen. Wat Spanje hier op de mat legt, dat was met onze ploeg en hun huidige vorm echt niet mogelijk.Spanje is ook wel meer dan een klein beetje beter aan het voetballen dan onze jongens.
Lijkt mij ook gewoon een combinatie te zijn van niet kunnen en niet willen.Als je dit ziet, besef je eigenlijk dat we na Argentinië en Frankrijk alweer een match verloren hebben door niet te durven voetballen he.
Nee nee nee 4-2-3-1 zeg ik!Lijkt mij ook gewoon een combinatie te zijn van niet kunnen en niet willen.
Laat ons eerlijk zijn De Bruyne is cruciaal is ons spel.
Misschien moeten we ook anders durven spelen. Waarom eens niet 3-5-2 bijvoorbeeld?

Ik nog voor het EK tegen alleman zeggen dat een goede keeper een must is om ver te geraken.. Om dan mogelijk een finale met Unai Simon en Jordan Pickford te hebben..Unai Simon is toch ook maar een dwab
En dan te denken dat die bijna bij Ajax zatMoest ik scout zijn van een Europese topclub ik prees die Olmo op men blote knieën aan denk ik wat een match.

De scouts van Dinamo Zagreb hadden dat goed gezien door hem gratis weg te halen bij de jeugd van Barcelona. Nu valt er niet veel meer aan te scouten he, iedereen kent hem al van bij LeipzigMoest ik scout zijn van een Europese topclub ik prees die Olmo op men blote knieën aan denk ik wat een match.

Overdrijven is ook een kunst. Wij hadden qua kansen tegen dit Italië veel meer dan Spanje tot nu. En als we zelf geen 2 verdedigende fouten maken dan scoren ze ook nietAls je dit ziet is het lachwekkend dat er waren die echt serieus dachten dat wij kans maakten op die beker. Tegen zowel Engeland, Italië als Spanje hadden we geen schijn van kans. Die ploegen hebben dubbel zoveel kwaliteit.