Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja anders schieten ze onder het muurtjeBtw: bij die goal van de Denen. Waarom ligt daar iemand van England plat achter de muur? Is dat standard practice tegenwoordig?![]()
Ja dat is door die 782 goalen die er al gescoord zijn door onder de muur te schietenBtw: bij die goal van de Denen. Waarom ligt daar iemand van England plat achter de muur? Is dat standard practice tegenwoordig?![]()
Excuseer, tis een zij.Hij sprak over "heelt spel winnen", ik ging ervan uit dat hij het EK bedoelde en niet enkel deze match.
wij kijken soms ook voetbal
Ik bedoelde idd heel het EK ja!Veel ploegen doen dit tegenwoordig, er zijn spelers die bewust onder de muur willen schieten als die springt.Btw: bij die goal van de Denen. Waarom ligt daar iemand van England plat achter de muur? Is dat standard practice tegenwoordig?![]()
Zet Lukaku bij België en wij speelden tegen Spanje.Zet Lukaku bij Italië ipv Immobile en hij knalt drie van die counters binnen voor de rust, dus dat is ook maar relatief imo. Zo veel ruimte in de rug bij Spanje achteraan.

99/100 had Denemarken van Finland gewonnen hé. Het waren speciale omstandigheden. Maar inderdaad ..Zou de eerste keer zijn dat een ploeg die tweemaal verloren heeft in de groepsronde toch nog het EK wint.

Dat hoort bij het spel hé vriend.2 doelpunten en geen extra time![]()
Voor de knappe spelers, amiright.Excuseer, tis een zij.wij kijken soms ook voetbal
Ik bedoelde idd heel het EK ja!

Dat hoort bij het spel hé vriend.
Bijtellen van verloren tijd
In elke helft wordt tijd bijgeteld die verloren is gegaan door:
- het wisselen van spelers;
- het beoordelen van blessures bij spelers en/of het verwijderen van het speelveld van geblesseerde spelers;
- tijd rekken;
- disciplinaire maatregelen;
- drinkpauzes of pauzes om medische redenen, mits toegestaan door de competitiereglementen;
- enig andere reden zoals een wezenlijke vertraging om het spel te hervatten (bijv. vieren van een doelpunt).
Het is te hopen van niet. Als is het nog eerder dat ik het die irritante Engelse supporters het niet gun dan hun spelersKzie Engeland dit wel afmaken...