EK 2020 | Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
dom om daar die fout te maken, toch moeilijk om vandaar te scoren uit die hoek

wij hebben ooit zo chance gehad met Kompany en Neymar ook op zo'n plek

Bah, eigenlijk trap Kane hem te zwak waardoor Schmeichel pech heeft.

Ik weet het toch niet hoor tegen Italië...

Belachelijke penalty. Belachelijk slechte Kane. Laat ons hopen dat Italië wint want die Engelsen mogen dit nooit winnen.

Waarom blijft Vandenbempt zo hardnekkig volhouden dat er contact is? Ik zie een serieuze duik van Sterling en totaal geen contact.

Ik ben toch echt niet onder de indruk van dit Engeland vandaag.
Ik vond zelfs België tegen Italië beter spelen.

Ik hoop echt dat Italië straks wint.

Kan moeilijk zeggen dat het niet verdiend is, de Denen zitten erdoor. Maar wat een zever als dat een penalty is. Ironisch dat ze in Engeland zo zagen over (buitenlandse) spelers die duiken maar dat de engelsen er zelf de grootste kampioenen in zijn, Kane en Sterling voorop.

Haalt die southgate er nu echt grealish terug af? 🤣🤣 Komaan Denemarken, vind iets van ergens!

Ge zou bijna denken dat de UEFA heeft gezegd "als ge iets ziet of denkt te zien -> fluiten" anders breken ze weer het kot af, het is wel hun eigen kot maar dan nog

Jammer ...

De grootste voetbalnaties zijn inderdaad bevoordeeld, daar moeten we niet moeilijk over doen.
Dit is natuurlijk wel géén garantie dat dat land wint (zie Portugal tegen België waar de scheidsrechter echt overdreef en het echt opviel).

De bobo's verdienen gewoon méér geld als de toplanden ver geraken in een toernooi.

Nu zowiezo Italië en Spanje zijn voor mij de beste landen op dit EK. Zolang 1 van de 2 wint is het goed .. (En Spanje kan al niet meer)
Ik supporter alvast voor Italië in de finale.

Gek eigenlijk. Makkelie floot ook al Duitsland -Engeland
Ging daar ook al de mist in met die gele kaart voor Philips voor de fout op Kroos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan