Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Excuseer, tis een zij.wij kijken soms ook voetbal
Ik bedoelde idd heel het EK ja!
Toch zeer lichte penalty, wel verdiende zege. Dat die Engelsen 6 van hun 7 matchen thuis mogen spelen is ook niet echt fair en dan nog eens met goed gevuld stadion. Terwijl er vb in Italië amper mensen binnen mochten (Rome, München)
Denk ik ook.En ik garandeer u dat het na zondag terug op slot gaat in Engeland.
@Gavin ?Gezien de match hebben de Engelsen gewoon verdiend gewonnen natuurlijk maar dit was in de verste verte geen penalty. Vanuit het oogpunt vd ref misschien wel maar daar is toch die VAR voor uitgevonden dacht ik? Er zal wel een reden/regel voor zijn, waar ik geen zin in heb om die op te zoeken, maar als je zulke dingen mag negeren klopt er gewoon iets niet met u regels...
Soit, leek me al langer duidelijk dat Engeland moest winnen en ze het niet op penalty's wouden laten komen. Tijdens de eerste 60 minuten liet hij mooi doorspelen bij kleine foutjes (zoals het hoort imo) erna floot hij als een Deen nog maar in de buurt van een Engelsman kwam.
Benieuwd of deze gefloten had geweest mocht ze aan de overkant gebeuren trouwens.
Soit, zondag mogen ze het proberen tegen de mannen die het sierduiken hebben uitgevonden. Ik hoop dat ze 2 penalty's tegen krijgen die er nooit ene zijn.
Laat die mens met rust jong
Laat die mens met rust jong
Uiteindelijk is het 9 vd 10 die regel die zegt dat als de VAR ook niet 100% zeker is ze gewoon het voordeel vd twijfel geven aan de beslissing van de scheidsrechter. En die regel is op zich ook wel ok hoor.
Ik had hier gewoon graag gezien dat ze de scheidsrechter naar de tv zouden roepen zodat hij de fase vanuit elke hoek zou kunnen zien. Het is uiteindelijk de beslissende fase in een halve finale van een EK. Dan mag je gvd zorgen dat u ref zeker is door hem alle middelen te geven die je ter beschikking hebt.
Het valt dan nog te zien of hij zijn fout gaat willen toegeven, voor het oog van 60.000 dolgedraaide Engelsen, maar bon.
Soit, nogmaals: de Engelsen zijn verdiend door maar de manier waarop verdienden de Denen hoegenaamd niet.

En wie van ons jonger middenveld speelt constant deze passes?Uiteindelijk werd gisteren het Italiaans middenveld half opgevreten door ene van 32 jaar die al heel wat van zijn snelheid kwijt is.
Wel, ze hadden net geen spits staan om dat te kunnen op dat middenveld he, Morata heeft zijn goal toch gemaakt? De vraag is dan of wij een coach hebben die Lukaku eruit neemt om Chiellini en Bonucci wat wortel te laten schieten om daar Trossard of weet ik veel wie wat lager te zetten zodat die mee kan passen. Of dat wij een coach hebben die Lukaku fatsoenlijk omringt en over de grond aanspeelt in plaats van die lange ballen.Hadden die daar een Lukaku in de spits staan, was Spanje altijd door.
Neen hoor, aan de andere kant stond Schmeichel en die is slechts vier centimeter groter.Ik snap die eigenlijk niet Gavin?
omdat hij niet zo een grote lengte geeft zoals Donnarumma/Courtois ?
Vanuit het oogpunt vd ref misschien wel maar daar is toch die VAR voor uitgevonden dacht ik?
Sond beantwoordt zijn eigen vraag. Neen, de VAR is daarvoor niet uitgevonden. Het gaat over de beoordeling van de fout, niet de fout zelf. Dezelfde fout kan dus andere uitkomsten hebben, dat is de discretie van de ref en kan niet opgelost worden met beelden. Sond kan niet zeggen dat het vanuit het oogpunt van de ref te begrijpen is, dat die ref vervolgens die beoordeling beschrijft die, hoe licht ook, enkel maar te bevestigen is op de beelden door de VAR, maar dat dan toch herbekeken moet worden. Het is een controlemechanisme, een vangnet, voor de ref zijn beslissing, maar geen beslissing op zich in subjectieve situaties. Ja, dat suckt hier.
Klopt. Het was ook maar eerder om aan te geven dat een Busquets die, met alle respect, eerder op zijn terugweg is dan dat ie nog progressie maakt samen met een snotneus die al één seizoen gespeeld heeft het hele middenveld van Italië kapot speelde. Ik weet dat wij daar de kwaliteit niet voor hebben maar feit is wel dat zelfs mochten we dat wel hebben we door deze coach zijn beslissingen van een centraal middenveld met slechts 2 spelers er evengoed niet van hadden kunnen profiteren.En wie van ons jonger middenveld speelt constant deze passes?
Ja, Witsel en Tielemans zijn dikke spelers maar dit zijn ze niet, wij hebben zo diep geen Busquets en ook geen Pedri. We moeten inderdaad meer kijken naar Oostenrijk dan naar Spanje tegen Italië op het gebied van wat er misliep op dat middenveld, dat van Spanje was iets redelijk uniek voor hun ploeg en spelers. Engeland kan dit ook niet tegen Italië bijvoorbeeld.
Vooral dat omringen van Lukaku! Die jongen speelt misschien zijn beste seizoen in zijn hele carrière met een kleine, wendbare gast naast hem als bliksemafleider en Bobby dropt hem vooraan op een eiland. Onbegrijpelijk eigenlijk.Wel, ze hadden net geen spits staan om dat te kunnen op dat middenveld he, Morata heeft zijn goal toch gemaakt? De vraag is dan of wij een coach hebben die Lukaku eruit neemt om Chiellini en Bonucci wat wortel te laten schieten om daar Trossard of weet ik veel wie wat lager te zetten zodat die mee kan passen. Of dat wij een coach hebben die Lukaku fatsoenlijk omringt en over de grond aanspeelt in plaats van die lange ballen.
Al een geluk dat Italië door is of de finale had gespeeld geweest tussen de 2 grootste vliegenvangers van het toernooi. Waanzin dat zo'n kutkeeper als Pickford nog mar 1 tegengoal heeft. Gisteren toch weer een paar keer met veel meer geluk dan kunde een bal eruit gehaald en constant walgelijk slecht inspelen.Neen hoor, aan de andere kant stond Schmeichel en die is slechts vier centimeter groter.
Pickford is een kutkeeper die geen reikwijdte heeft, dat is alles. Alles wat die doet is gebaseerd op rondspringen en zenuwachtig doen, die heeft geen techniek, rust of verstand van keepen. Schmeichel pakt die vrije trap zonder moeite, twijfel ik niet aan. Die redding op Maguire zijn kopbal aan de andere kant pakt Pickford nooit, en niet omdat die letterlijk kleine armen heeft natuurlijk.
Ik weet het en ik begrijp het zelfs, maar dat betekent niet dat ik het er mee eens hoef te zijnSond beantwoordt zijn eigen vraag. Neen, de VAR is daarvoor niet uitgevonden. Het gaat over de beoordeling van de fout, niet de fout zelf. Dezelfde fout kan dus andere uitkomsten hebben, dat is de discretie van de ref en kan niet opgelost worden met beelden. Sond kan niet zeggen dat het vanuit het oogpunt van de ref te begrijpen is, dat die ref vervolgens die beoordeling beschrijft die, hoe licht ook, enkel maar te bevestigen is op de beelden door de VAR, maar dat dan toch herbekeken moet worden. Het is een controlemechanisme, een vangnet, voor de ref zijn beslissing, maar geen beslissing op zich in subjectieve situaties. Ja, dat suckt hier.
Ja kom, dat zou nu toch wel heel flauw zijn, het was toch niet dat ze letterlijk rond die bal moesten lopen toch?Dat ie die fase niet affluit voor die 2e bal, vind ik nog de flagrantste fout in heel die penaltyshizzlekakkutshit.