EK 2020 | Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
En finale dus alleen voor de Engelsen (en de VIP's waarschijnlijk), op deze manier is de eindfase van het toernooi over heel Europa het minst inclusieve van allemaal.

Fluiten tijdens het volkslied van Denemarken. UK = TRASH

Ik denk dat we op dat vlak best wel even in de spiegel kijken want dat uitfluiten van het volkslied van de tegenstander werd een paar jaar geleden ook frequent gedaan bij thuismatchen van de Rode Duivels. Nuja bon, de keren dat ik eens naar de RD op de Heizel ben gaan kijken, hebben me wel geleerd dat het nu niet noodzakelijk de meest beschaafde delen van de bevolking zijn die daar heen trekken, het marginaliteitsgehalte leek daar vaak toch wel hoger te liggen dan bij het clubvoetbal :D

ik kan niet kiezen ...
Italie : langs ene kant gaan we er dan uit tegen de eindwinnaar , but who gives a fuck , langs den andere kant werk ik met Italianen en dan ist jennnen opt werk .. no thx
Engeland : dat laserincident zit me tegen

Voor mij Italië graag. Nooit echt grote fan geweest van Engeland, ook vroeger niet (behalve Shearer dan!).

Engeland hun spel/trainer is nu niet bepaald om warm van te worden. De schoonheidsprijs gaan ze al niet krijgen. En ik kan me ook niet van de indruk ontdoen dat het aandeel van boerse supporters bij Engeland toch het grootst is...

Maar ik vrees er wat voor. Engeland zal weer zeer behouden beginnen en Italië uiteindelijk op kracht wegzetten, denk ik. Maar mijn voorspellingen zitten er meestal toch allemaal naast, dus ik hoop dat ik mij nu opnieuw vergis.

Southgate doet mij veel te veel denken aan een traditioneel politicus: Hij ziet er uit als 1, hij kleedt zich als 1, hij is even laf als 1, en het lijkt wel alsof hij constant verontwaardigd is over iets.

Engeland : dat laserincident zit me tegen
Ja dat zijn enkele pipo’s. Heb je overal he.

70% kans Italië denk ik, mij kan het eigenlijk geen zak schelen wie er wint om het op Brusselmans te zeggen.

Alleen snap ik de haat niet op Engeland. Veel draaien ook gelijk de wind; want Italië waren een bende duikers volgens de kenners op internet

Ja dat zijn enkele pipo’s. Heb je overal he.

70% kans Italië denk ik, mij kan het eigenlijk geen zak schelen wie er wint om het op Brusselmans te zeggen.

Alleen snap ik de haat niet op Engeland. Veel draaien ook gelijk de wind; want Italië waren een bende duikers volgens de kenners op internet

Goh haat... Ik denk dat dat veel gezegd is. Ik voel geen haat voor Engeland, maar het team doet me gewoon helemaal niets. En wild van hun supporters word ik ook al niet.

Dus ja, ik gun het Italië gewoon veel meer. Ik denk dat de neutrale supporter meer genoten heeft van de Italianen dit toernooi.

Goh haat... Ik denk dat dat veel gezegd is. Ik voel geen haat voor Engeland, maar het team doet me gewoon helemaal niets. En wild van hun supporters word ik ook al niet.

Dus ja, ik gun het Italië gewoon veel meer. Ik denk dat de neutrale supporter meer genoten heeft van de Italianen dit toernooi.
Ja dat is waar. T'is nu niet dat ik voor Chelsea supporter, dat ik daar veel connecties heb. Zeker niet Engeland in het algemeen
Maar is ook een totaal andere "cultuur" dan de Italianen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan