Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet elke supporter over dezelfde kam scheren, er zitten overal pipo’s tussen de supporters
Twas mss een sluipschutter van MI6 op het dak van Wembley ?![]()
EK 2021 liveblog | De beslissende penalty: keuze voor 19-jarige Saka krijgt kritiek
Volg hier alle nieuws over het Europees Kampioenschap voetbal 2021.m.standaard.be
I rest my case. Te veel is teveel. Hou gewoon al dat Engels gespuis uit het stadion.
Ik erger me daar ook aan voetbal is een contactsport, niet elke aanraking is perse een fout. Verdedigers doen de dag van vandaag net het zelfde als ze iets voelen gaan ze ook steeds liggen en krijgen in 95% van de gevallen fout mee.
Er zullen wel genoeg Italianen wonen op dat eiland.En finale dus alleen voor de Engelsen (en de VIP's waarschijnlijk), op deze manier is de eindfase van het toernooi over heel Europa het minst inclusieve van allemaal.
Zou wel zalig zijn als ze dan nog eens extra hard verliezen. Ik hoop het echt.En finale dus alleen voor de Engelsen (en de VIP's waarschijnlijk), op deze manier is de eindfase van het toernooi over heel Europa het minst inclusieve van allemaal.

Fluiten tijdens het volkslied van Denemarken. UK = TRASH

Ja dat zijn enkele pipo’s. Heb je overal he.Engeland : dat laserincident zit me tegen
Ja dat zijn enkele pipo’s. Heb je overal he.
70% kans Italië denk ik, mij kan het eigenlijk geen zak schelen wie er wint om het op Brusselmans te zeggen.
Alleen snap ik de haat niet op Engeland. Veel draaien ook gelijk de wind; want Italië waren een bende duikers volgens de kenners op internet
Ja dat is waar. T'is nu niet dat ik voor Chelsea supporter, dat ik daar veel connecties heb. Zeker niet Engeland in het algemeenGoh haat... Ik denk dat dat veel gezegd is. Ik voel geen haat voor Engeland, maar het team doet me gewoon helemaal niets. En wild van hun supporters word ik ook al niet.
Dus ja, ik gun het Italië gewoon veel meer. Ik denk dat de neutrale supporter meer genoten heeft van de Italianen dit toernooi.