Elden Ring

Elden Ring

Ik ben nog altijd heel op het gemak aan’t spelen in relatief korte sessies van een uurtje, net geen 15u bezig, nog altijd rond level 35. Godrick verslagen in 4 pogingen, daarna wat rondgedwaald in Liurnia of the Lakes. Moet wel nog eens terug naar Stormveil Castle omdat ik een stukje vergeten ben te doen, denk ik.
Ik zat toen al aan 35 uur played xD

Kleine update wat mijn playthrough betreft: heb nu zo'n 90u playtime en ben de optional bosses nog allemaal aan het afmaken. Gisteren na twee dagen proberen eindelijk de optional boss verslagen die beschouwd wordt als de moeilijkste in de game. Zelfs op level 180 met heavy armor en een bleed build had ik er moeite mee. Uiteindelijk overgeschakeld naar pure cheese tactieken.. Was het beu

Kleine update wat mijn playthrough betreft: heb nu zo'n 90u playtime en ben de optional bosses nog allemaal aan het afmaken. Gisteren na twee dagen proberen eindelijk de optional boss verslagen die beschouwd wordt als de moeilijkste in de game. Zelfs op level 180 met heavy armor en een bleed build had ik er moeite mee. Uiteindelijk overgeschakeld naar pure cheese tactieken.. Was het beu
Ik hoop gewoon dat ik mijn CE niet kapot gooi uit frustratie op dat moment xD

Red Wolf of Radagon gisteren gekilled, ging vlot.
Nu aangekomen bij Renalla, maar nog even teruggegaan om die "geheime" locaties te bezoeken voor alle items te looten.

En welke mag dat zijn? Mag ik spoilertags misschien.

En welke mag dat zijn? Mag ik spoilertags misschien.
Ik hield het vaag zodat enkel de mensen die de boss kennen, het zouden weten :D

Maar dus dikke spoilers:

Het gaat over Malenia. Is een optionele boss in een "hidden" gebied van de map. Je kan perfect heel het spel spelen zonder daar ooit te komen.

Ik hield het vaag zodat enkel de mensen die de boss kennen, het zouden weten :D

Maar dus dikke spoilers:

Het gaat over Malenia. Is een optionele boss in een "hidden" gebied van de map. Je kan perfect heel het spel spelen zonder daar ooit te komen.

Toevallig gisteren gezien bij een streamer. Wtf was dat, reward is wel heel erg nice.

Ik vind de manier waarop Elden Ring het aanpakt nog wel ok. Het steekt er in voor wie ervan gebruik wil maken, maar tot nu toe kan ik het ook straal negeren zonder nadeel te hebben. En gelukkig geen vervelende animatie bij het oprapen, gewoon er over lopen en op een knop duwen en door gaan. Ik gebruik pijlen om mobs uit elkaar te halen, dan was het makkelijk om er op een paar seconden te craften ipv die zooi ergens te gaan kopen.

Ik zou wel eens op mijn gemak mijn inventory moeten doornemen, ik loop de hele tijd dingen op te pikken maar ik loop nog altijd met de starterswapens en -armor rond. Geen idee wat de meeste items doen of welke andere wapens en armor ik ondertussen heb.

Ik ben zéér dankbaar dat er voor 99% van de items geen animatie is om het op te rapen én dat de inventory ongelimiteerd is.

Ik hou sowieso 1 stuk van elk wapen/armor bij. Dubbels verkoop ik met momenten als ik mijn inventory opkuis. Consumables en crafting materiaal negeer ik gewoon ook eigenlijk..

Terug
Bovenaan