Idem na 40+ uur xDik loop nog altijd met de starterswapens en -armor rond.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem na 40+ uur xDik loop nog altijd met de starterswapens en -armor rond.
Met welke class zijn jullie dan gestart? Want voor veel classes zijn er in het begin toch veel upgrades mogelijk zonder een hoog level te moeten zijn.Idem na 40+ uur xD
Ik ook en toch ben ik zwaar OP. Dualwield Reduvia daggers die je na 5 minuten char creation vindt door een rode NPC te killen die ergens spawned. Nu geupgrade tot +7 hehe. Tesamen met 40 Vigor, 40 dex en arcane en ik rape alles instant lol. Bleed is precies zwaar OP hahaIdem na 40+ uur xD
Ik ben er nog niet 100% uit, ik gebruik nu ook bleed, maar via bloody slash. Maar ik zou graag een andere ash of war gebruiken later met frost.Damn men build is zwaar OP precies, nochtans
Ik ook en toch ben ik zwaar OP. Dualwield Reduvia daggers die je na 5 minuten char creation vindt door een rode NPC te killen die ergens spawned. Nu geupgrade tot +7 hehe. Tesamen met 40 Vigor, 40 dex en arcane en ik rape alles instant lol. Bleed is precies zwaar OP haha
Ye same. En helaas ook de starter spells. Ik heb er ondertussen zo veel, maar vind ze allemaal waardeloos tov. 2 beginner spells. Ook nog altijd een hele begin staff. Dus qua variatie vind ik de sorcerer wel dik tegenvallen, of ik doe iets verkeerd. (en qua armour, geen shield, en outfit grotendeels ook originele sorcerer outfit).Idem na 40+ uur xD
Met mage kan je nochtans vrij snel OP zijn voor begin/mid game.Ye same. En helaas ook de starter spells. Ik heb er ondertussen zo veel, maar vind ze allemaal waardeloos tov. 2 beginner spells. Ook nog altijd een hele begin staff. Dus qua variatie vind ik de sorcerer wel dik tegenvallen, of ik doe iets verkeerd. (en qua armour, geen shield, en outfit grotendeels ook originele sorcerer outfit).
Ook nog altijd een hele begin staff.
Klopt, zijn twee zeer sterke items. Ik ben wel al een paar staffen tegengekomen toch of deze er tussen zit weet ik niet. Moonveil Katana is inderdaad heel sterk, maar weet wel niet waar je die vind.meteorite staff + moonveil katana
Klopt, zijn twee zeer sterke items. Ik ben wel al een paar staffen tegengekomen toch of deze er tussen zit weet ik niet. Moonveil Katana is inderdaad heel sterk, maar weet wel niet waar je die vind.
Oh, maar zeg niet dat de mage niet goed is. Alleen dat voor mijn gevoel de spells aan het begin de beste zijn, wat wel een beetje jammer is imho. Veel van die nieuwe zijn of veel te traag, of consumen veel te veel FP (voor nu dan toch, maar ik zit iets van 30 uur in het spel ofzo).Met mage kan je nochtans vrij snel OP zijn voor begin/mid game.
Maar je moet weten waar je moet zijn natuurlijk in deze gigantische map.
Combo die ik gebruik als mage is meteorite staff + moonveil katana.
Meteorite staff is de beste die je kan hebben tot late game en moonveil katana geeft je 1 van de beste wapens die je kan hebben voor melee als mage.
Voor goede armor als mage is idd iets lastiger. Hier moet je vaak sidequests doen die vrij lang of moeilijk zijn.

Nice setje!![]()
Mijn huidige setup, voor bosses haal ik wel nog mijn bloodhound blade uit.

Ahja dat kan ik wel volgen. Met mage heb je 3 fases ja en weinig andere opties (als je het maximale eruit wil halen). Start setup - snel optie tot een eerste grote stap met meteorite staff en paar spells - en dan pas vrij late game nog eens een stap naar de endgame gear en spells (zoals comet azur).Oh, maar zeg niet dat de mage niet goed is. Alleen dat voor mijn gevoel de spells aan het begin de beste zijn, wat wel een beetje jammer is imho. Veel van die nieuwe zijn of veel te traag, of consumen veel te veel FP (voor nu dan toch, maar ik zit iets van 30 uur in het spel ofzo).
Wat ik wel heb is dat ik toch een deel bosses gewoon puur met die Carian short sword spell gedaan, omdat van dichtbij dodgen veel makkelijker was dan out of range te blijven of hun langeafstands aanvallen/lunges te dodgen![]()
Ik switch ook continue van area.Ha vandaag en dees weekend geen tijd om te spelen en da knaagt, lang geleden dat ik dat gevoel nog heb gehad bij een spel... Ondertussen leyndell capital de main bosses verslagen en nog een paar dingetjes aan t zoeken, maar tegelijkertijd ook volcano manor aant doorlopen. Is er nog volk die zo soms eens switchen tussen areas? Ik heb soms zo een change of scenery nodig als ik zo een paar frustrodeaths heb gehad
Voor mij ook wel de grote charme van deze editie soulsborne, de mogelijkheid om makkelijker even andere zinvolle content te gaan doen.