Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Well ik kwam van die tutorial en ik kwam in de open wereld, dus ik dacht nu is het voor echt, ik zag die dude staan dus ik snel rennen en direct erop beginnen meppen.Per ongeluk? Hoe dat?
, en dan nog mijne bff erbij, mijne Mimic Buddy. Komt altijd goed dan
. Alhoewel, ik heb de bitch 2 keer moeten verslagen, check het filmpje maar 

Er zijn wel meerdere zaken serieus OP. Denk dat magic in sommige gevallen meer OP is.Die bleed is echt op had gedacht dat ze dat al generfed zouden hebben.
Malenia is heel weak tegen bleed en ja mimic +10...Amai, gij doet zot veel schade!

Bleed is niet OP maar gewoon sterk er is ook nog niks van generfed. Wat ze mss wel zullen nerfen ( mss ) is de arcane scaling op een aantal wapens die wat overtuned is. Maar general Bleed zelf is niet OP, gewoon goed en sterk zoals er nog 20 andere dingen zeer goed en sterk kunnen zijn.Die bleed is echt op had gedacht dat ze dat al generfed zouden hebben.

Ge kunt toch niet zeggen dat rivers of blood niet op is en de mimic en black knife tichie ? Bewust niet mee gespeeld omdat de game veel te makkelijk zou zijn ook geen enkele summon gebruikt geen magic of buffs anders zou de game toch zoals zaj zegt een faceroll zijn.Malenia is heel weak tegen bleed en ja mimic +10...
Bleed is niet OP maar gewoon sterk er is ook nog niks van generfed. Wat ze mss wel zullen nerfen ( mss ) is de arcane scaling op een aantal wapens die wat overtuned is. Maar general Bleed zelf is niet OP, gewoon goed en sterk zoals er nog 20 andere dingen zeer goed en sterk kunnen zijn.
@Big Boss die scarlet rot meter in uw eerste poging was precies eerder uwe greed meter hahaha![]()
Ik zeg toch dat bepaalde wapens overtuned zijn? Rivers of blood is daar één van sinds ze Arcane gefixed hebben. Dit maakt voor mij bleed in general niet OP, RoB blood zelf is wel overtuned idd. Mimic is ook zeer sterk inderdaad, gelukkig in damage wel al generfed, maar is nog altijd crazy tank.Ge kunt toch niet zeggen dat rivers of blood niet op is en de mimic en black knife tichie ? Bewust niet mee gespeeld omdat de game veel te makkelijk zou zijn ook geen enkele summon gebruikt geen magic of buffs anders zou de game toch zoals zaj zegt een faceroll zijn.
Soit iedereen kiest hoe hij de game natuurlijk speelt als je je maar amuseerd.

Heb ik gisteren net unlocked, kheb niet eens genoeg mana om te summonen xDblack knife tiche is trouwens nog een betere summon.
78% ? bedoel je 78 blood build up? Volgens mij is dat de max idd, hoeveel ARC heb je?Die RoB tot hoeveel bloodloss gaat die ? Hier krijg ik hem tot 78%. Is dit de max ? Ik klaag niet hoor. Maar kan die dan nog beter zijn ?![]()
. Zou me niet verwonderen, ma gaat ook een redelijk prijskaartje zijn dan. Maar from software is niet volledig independent? Hun spellen worden wel altijd uitgegeven door nu bv Namco Bandai, bij Sekiro Activision. Maar from software hoort wel bij een grotere Japanse groep, hoe zit dat juist?Zit wat raar allemaal en kzie ze hun niet kopen, ze hebben Demon's en Bloodborne als IP dat gemaakt is door Fromsoft. Als ze nog eens wat volk willen trekken zullen ze een van die twee IP's ( wrs Bloodborne ) wel aanspreken. FromSoftware is een onderdeel van: https://en.wikipedia.org/wiki/Kadokawa_CorporationMaar damn, wat een fenomeen is Elden ring toch! Nooit gedacht dat een from software spel zo gigantisch populair ging zijn bij launch. Blij voor from software! Zou Sony of Microsoft nu geen interesse krijgen om die mannen op te kopen. Zou me niet verwonderen, ma gaat ook een redelijk prijskaartje zijn dan. Maar from software is niet volledig independent? Hun spellen worden wel altijd uitgegeven door nu bv Namco Bandai, bij Sekiro Activision. Maar from software hoort wel bij een grotere Japanse groep, hoe zit dat juist?
Denk dat jij gewoon beter bent geworden, want het begin is even makkelijk/makkelijker velen gaan gewoon te vroeg naar Stormveil.Zelf was ik verbaasd dat ik er zoveel plezier in heb. De eerste 5-7 dagen na aankoop sukkelde ik enorm en vond ik het niet erg aangenaam. Ik heb Dark Souls 3 in mijn Steam library, maar ik ben zelfs nooit voorbij de eerste boss geraakt. En toch wou ik dit spel kopen, met de gedachte van "nu doe ik het beter" maar helaas. Na die 7 dagen heb ik dan eens mezelf herpakt en een build opgezocht voor mijn class (Confessor), en vanaf dan ging het stilaan beter. Imo heeft het spel een steile curve vanaf het begin tot je voorbij Stormveil Castle ben, vanaf dan wordt het beduidend gemakkelijker.
Jah sorry bedoel build up.. men arc staat op 83 als ik mij niet vergis. zou ook 84 kunnen zijn.78% ? bedoel je 78 blood build up? Volgens mij is dat de max idd, hoeveel ARC heb je?