Wanneer je thuiskomt even on-line registreren en eer een betaalmethode aan koppelen, zowel kredietkaart als paypal is mogelijk.iX3
Hoe werkt de facturatie bij laden met die kaart dan?
Initieel was dit via Chargenow, maar BMW heeft sinds midden vorig jaar zijn eigen systeem (mijn chargenow gegevens zijn automatisch overgezet geweest naar het nieuwe platform).
Ik heb ondertussen zelfs al 50€ laadkrediet "verdiend", per elektrisch gereden km krijg ik punten (dubbel indien in een "e-zone") en die punten kan je omzetten naar laadkrediet op die laadpas.
Met een full elektrische wagen zal je dit vermoedelijk niet hebben die punten, zou nogal gek zijn van jullie te "belonen" van elektrisch te rijden, is vooral bedoeld als "incentive" om de hybride rijders te puschen naar dagelijks laden.
We zijn ontzettend blij u te mogen melden dat ChargeNow verandert naar BMW Charging & MINI Charging..
Zoals onlangs werd meegedeeld, wordt de ChargeNow-service stopgezet en zal die voortaan onder BMW Charging of MINI Charging ter beschikking staan.
Werp als een van de eersten een blik op onze nieuwe services op: bmw-charging.com / mini-charging.com
.