Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Herkenbaar.

Ik had 2 gratis transfers. Wilde eigenlijk niets doen, maar toch Bruno naar Odegaard gedaan. That backfired immediately :D Odegaard goal afgekeurd en penalty niet gezet (was opnieuw Saka). Bruno een assist en een penalty goal in een voor de rest onzichtbare match. 32 punten :help: En nu aan 't twijfelen voor wildcard te spelen.

En daarbovenop verliest Arsenal 2 punten, thuis tegen een 10-koppig Fulham.
Ja, veel twijfels hier ook. Zowel Arsenal als ManU presteren (nog) niet zoals verwacht. Ik heb ook al twee keer een verdediger moeten transfereren wegens blessure, dus op het middenveld en in de aanval kan ik niet veel bijsturen. En voor een wildcard vind ik het nog te vroeg.

:coolbrows:

Die arbitrage was toch echt compleet waardeloos. Maar echt, compléét waardeloos.
Zeg het me gerust, maar hoe kan TAA daar geel krijgen en VVD rood? Echt waanzinnig zoiets.

Die overwinning en 3 punten smaken zoals @Pinkman zegt extra zoet.
VVD maaide toch gewoon de doorgebroken man omver en dan de bal, veel duidelijker kan het niet zijn denk ik?

op 36 seconden, die hoek toont het heel duidelijk.

TAA heb ik niet gezien en kan ik dus niets op zeggen.

Rood was terecht op zich.
Uiteraard geen zware fout maar speler zou doorzijn en doelkans gehad hebben.

Idd, en beetje pech voor Van Dijk ook gewoon wel natuurlijk. Hij wil duidelijk de bal controleren en heeft niet de intentie om die speler te tackelen.
Maar de speler wordt aangetikt langs achter voordat Van Dijk de bal raakt, dus ja...

VVD maaide toch gewoon de doorgebroken man omver en dan de bal, veel duidelijker kan het niet zijn denk ik?

op 36 seconden, die hoek toont het heel duidelijk.

TAA heb ik niet gezien en kan ik dus niets op zeggen.

Rood voor Van Dijk valt toch niet te bewisten? Raakt heel duidelijk eerst de man en daarna de bal.

Rood was terecht op zich.
Uiteraard geen zware fout maar speler zou doorzijn en doelkans gehad hebben.
Na het zien van die beelden en de regels eens te doorspitten kan ik niet anders zeggen dan dat het correct is (volgens de regels he).
Dat de ref shit was voor de rest, daar blijf ik bij. Als ge tegen ne speler gaat zeggen dat het nu de laatste fout is voor hij geel krijgt en 'm vervolgens nog 15 van die fouten laat maken ...

Zo wel ontdekt dat exact dezelfde fout in de box volgens de regels maar een gele kaart mag/moet zijn.

Ook zonder Harry blijft Tottenham gewoon Tottenham...
Al gaat Fulham het denk ik nog veel ploegen moeilijk maken dit seizoen.

Ook nice om Salford te zien doorgaan.

Al is het beste dat ik tot nu toe zag vandaag die Robbie van Arsenal TV dat diene idoot TY eens goed op zijn plek zet

Ook zonder Harry blijft Tottenham gewoon Tottenham...
Al gaat Fulham het denk ik nog veel ploegen moeilijk maken dit seizoen.

Ook nice om Salford te zien doorgaan.

Al is het beste dat ik tot nu toe zag vandaag die Robbie van Arsenal TV dat diene idoot TY eens goed op zijn plek zet
Ik weet niet goed wat van Fulham te denken. Tegen Brentford thuis kregen die 0-3 om de oren, uit tegen Arsenal waren die dan wel weer gevaarlijk. Achteraan met Ream hebben ze wel een man van vele oorlogen maar twijfel of die nog meekan..

Ik weet niet goed wat van Fulham te denken. Tegen Brentford thuis kregen die 0-3 om de oren, uit tegen Arsenal waren die dan wel weer gevaarlijk. Achteraan met Ream hebben ze wel een man van vele oorlogen maar twijfel of die nog meekan..
Tegen Brentford was Palinha er misschien nog niet bij? Dat is hun belangrijkste speler, jammer dat Liverpool daar niet achter gegaan is.

Tegen Brentford was Palinha er misschien nog niet bij? Dat is hun belangrijkste speler, jammer dat Liverpool daar niet achter gegaan is.
Inderdaad nog gekwetst toen. Op Kick&Rush zeiden ze exact hetzelfde, dat ze niet begrijpen dat daar geen topclub achter gegaan is.
Blijkbaar zou West Ham daar 50mil op geboden hebben van de zomer (maar geweigerd).
Misschien weet @Wulf OSB daar meer over?

Nu niet dat ze gaan meedoen voor Europees maar denk dat ze wel een jaartje zonder zorgen zullen hebben.
Wat ook eens iets anders is voor hen ipv vaak op en af.
Inderdaad nog gekwetst toen. Op Kick&Rush zeiden ze exact hetzelfde, dat ze niet begrijpen dat daar geen topclub achter gegaan is.
Blijkbaar zou West Ham daar 50mil op geboden hebben van de zomer (maar geweigerd).
Misschien weet @Wulf OSB daar meer over?
Er was een bod inderdaad (geen idee meer hoeveel, maar dacht minder dan 50M) dat geweigerd werd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan