Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die buitenspelfase in Spurs-Pool, dat kunt ge toch niet meer als een 'error' zien, voor mij is dat gewoon corruptie. Over die 1ste gele kaart van Jota kan je nog discuteren, op het eerste zicht leek mij dat ook een fout & geel, na het zien van de herhaling uiteraard niet. Maar een gele kaart kunnen ze niet terugdraaien zeker? Dus ergens snap ik wel dat de ref daar fout fluit en geel geeft.

Die buitenspelfase in Spurs-Pool, dat kunt ge toch niet meer als een 'error' zien, voor mij is dat gewoon corruptie. Over die 1ste gele kaart van Jota kan je nog discuteren, op het eerste zicht leek mij dat ook een fout & geel, na het zien van de herhaling uiteraard niet. Maar een gele kaart kunnen ze niet terugdraaien zeker? Dus ergens snap ik wel dat de ref daar fout fluit en geel geeft.
Het feit dat VAR daar niet kan tussenkomen is toch volstrekte zever. Hoe lang duurt het dat die mannen ff laten weten aan de ref dat hij over zijn eigen poten is gestruikeld?

De uitleg van de PGMOL slaagt trouwens op niets en komt niet overeen met wat er op scherm getoond is. Op het scherm kwam “checking dissalowed goal: offside” dus ze wisten goed genoeg dat de goal afgekeurd was. Onze heren de scheids en de VAR waren trouwens donderdag op een exhibitiematch in de emiraten de scheidsrechter. Zal daar maar niets achter zoeken zeker..

En gelukkig heb ik Ange maar een paar weken sympathiek moeten vinden met de absolute zever waar hij na de match mee uitkomt. Dat de trainer die profiteert van zo een beslissingen altijd doet of hij van niets weet is 1 van de zaken die dit gewoon in stand houd. Binnen 2 weken is het zijn toer en mag hij dan beginnen klagen. Het wordt tijd de PGMOL uit de league verwijderd wordt en dat er onafhankelijke, liefst buitelandse, referees ingezet worden in de premier league. Die moeten professioneel opgeleid zijn en alles wat er gecommuniceerd wordt moet publiek toegankelijk worden.

Ik hoop voor de Liverpool fans gewoon dat dit op het einde van het seizoen geen impact gaat hebben. Als het nipt wordt kunnen die 3 punten wel belangrijk zijn... :unsure:
Des te erger dat het in een topmatch gebeurd is, dus het gaat op een bepaalde manier zelfs over 6 punten (want rechtstreekse concurrent voor de top 5).

Het wordt tijd de PGMOL uit de league verwijderd wordt en dat er onafhankelijke, liefst buitelandse, referees ingezet worden in de premier league. Die moeten professioneel opgeleid zijn en alles wat er gecommuniceerd wordt moet publiek toegankelijk worden.

Van waar dan? In Belgie wordt er gezeken op de arbitrage, in Spanje, in Duitsland, in Polen, ga zo maar verder. Niveau van arbitrage in Engeland is vooralsnog bij het beste van de wereld.

Van waar dan? In Belgie wordt er gezeken op de arbitrage, in Spanje, in Duitsland, in Polen, ga zo maar verder. Niveau van arbitrage in Engeland is vooralsnog bij het beste van de wereld.
Ik kijk amper andere competities maar dat kan ik toch moeilijk geloven. Bij elke wedstrijd gaat het in Engeland over de refs en niet over het voetbal. De Engelse refs zijn ook grotendeels oudere mannen die al een decennium geleden hadden moeten stoppen en waar ze liever hun mederefs beschermen dan dat ze de juiste beslissing nemen. (Paar weken terug nog bevestigd door Mike Dean) Ze kiezen er ook voortdurend voor om de laatste technologie niet in te brengen omwille van deze prehistorische (wij kunnen het beter, hebben de tech niet nodig) mentaliteit.

De PGMOL is een elitair clubje die geen verantwoordelijkheid af te leggen hebben, niet transparant of consistent zijn en die geleid worden door 1 van de slechtste (van Manchester zijnde) refs ooit.

Bon sorry voor mijn rants hier, ik ben vandaag mogelijks nog slechtgezinder dan gisteren.

Burnley weer het onderspit gedolven.
Komt dat daar nog goed?
Ze staan nog steeds maar op 3 punten van het behoud. Geen idee waarom daar weer veel te vroege conclusies bij moeten getrokken worden?

Wel 2 goals weggeven door individuele fouten. Maar het is niet dat men niets heeft getoond.

Men heeft ervoor gekozen spelers te halen waar progressie in zit. En die ook niet de zotste contracten hebben mocht men degraderen. Ik vind dat heel verstandig. En ik acht deze kern zeker niet kansloos erin te blijven. Alleen heeft het allemaal wat tijd nodig.

Dinsdag wordt wel belangrijk niet te verliezen om de druk wat af te houden.

Ik kijk amper andere competities maar dat kan ik toch moeilijk geloven. Bij elke wedstrijd gaat het in Engeland over de refs en niet over het voetbal. De Engelse refs zijn ook grotendeels oudere mannen die al een decennium geleden hadden moeten stoppen en waar ze liever hun mederefs beschermen dan dat ze de juiste beslissing nemen. (Paar weken terug nog bevestigd door Mike Dean) Ze kiezen er ook voortdurend voor om de laatste technologie niet in te brengen omwille van deze prehistorische (wij kunnen het beter, hebben de tech niet nodig) mentaliteit.

De PGMOL is een elitair clubje die geen verantwoordelijkheid af te leggen hebben, niet transparant of consistent zijn en die geleid worden door 1 van de slechtste (van Manchester zijnde) refs ooit.

Bon sorry voor mijn rants hier, ik ben vandaag mogelijks nog slechtgezinder dan gisteren.
Gaat Liverpool het hier bij laten denk je? Ik ken de regelgeving niet maar bij zo'n fases zou je toch kunnen argumenteren dat die match herspeeld moet worden.

Ik herinner me dat Beerschot zo ook eens een match tegen Virton heeft laten herspelen na een flagrante fout van de scheidsrechter.

Gaat Liverpool het hier bij laten denk je? Ik ken de regelgeving niet maar bij zo'n fases zou je toch kunnen argumenteren dat die match herspeeld moet worden.

Ik herinner me dat Beerschot zo ook eens een match tegen Virton heeft laten herspelen na een flagrante fout van de scheidsrechter.
Eigenlijk zouden ze het moeten aanvechten, maar je kan natuurlijk nooit weten hoe een match zou gelopen hebben. Denk niet dat dit al ooit in de premier league gebeurd is.

Het gevolg zou alleen maar zijn dat Liverpool nog meer slechte beslissingen zou krijgen omdat ze daar in hun clubje op hun tenen getrapt zijn.

Goede oplossing die ik gelezen heb net: PGMOL levert enkel de refs, VAR moet een onafhankelijke partij worden met geen banden met de PGMOL.

Bij Beerschot heeft de scheidsrechter destijds tegen de regels ingegaan, dat was geen human error zoals hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan