Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Intussen helaas wel 1-3.Foster toch echt wel een heerlijke speler. Niet onterecht dat daar zoveel voor betaald is.
1-0 Odobert![]()
Erik gaat gewoon lekker terug naar Ajax.Misschien kunnen Kompany en Ten Hag ruilen van club![]()

Sterling echt onhoudbaar. Zowel voor Vitinho als Roberts.Intussen helaas wel 1-3.
Als McTominay het al moet gaan doenUnited nog 2-1![]()

Die gaat het seizoen zeker niet afmaken daar. Als hij Kerst al haalt. Ik blijf hopen dat hij terug naar Amsterdam komt.Als McTominay het al moet gaan doen
Mja, lijkt mij gewoon uitstel van executie voor Ten Hag. Er zit totaal geen lijn in en ik zie ook totaal geen potentieel in dit team op dit moment.
Die gaat het seizoen zeker niet afmaken daar. Als hij Kerst al haalt. Ik blijf hopen dat hij terug naar Amsterdam komt.
En dit is dan geen 2e geel? Was eigenlijk weer rood
Dat kan echt niet meer.Ach, ik heb na vorig seizoen in de CL al genoeg gezien. Hoe vaak zo'n Rodri en/of Bernardo Silva wegkwamen zonder (tweede) gele kaart, dat was echt niet normaal meer. Tegen Leipzig(?) zijn ze ook ontsnapt aan een zuivere rode kaart.Als City speler moet je toch veel doen om rood te krijgen ze...
Die had in 2 wedstrijden rood moeten krijgen. Die aanslag op Musiala was daar 1 van.Hahaha die niet gegeven rode kaart voor KovacicDat kan echt niet meer.
Ach, ik heb na vorig seizoen in de CL al genoeg gezien. Hoe vaak zo'n Rodri en/of Bernardo Silva wegkwamen zonder (tweede) gele kaart, dat was echt niet normaal meer. Tegen Leipzig(?) zijn ze ook ontsnapt aan een zuivere rode kaart.
Ik ben al lang niet meer naïef op dat vlak hoor.
Die had in 2 wedstrijden rood moeten krijgen. Die aanslag op Musiala was daar 1 van.

Waren allebei gewoon direct rood, hoe in godsnaam kan je dat als ref toelaten.En dit is dan geen 2e geel? Was eigenlijk weer rood