Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien kunnen Kompany en Ten Hag ruilen van club :unsure:
Erik gaat gewoon lekker terug naar Ajax. ;)

Laat Kompany maar in alle vrijheid verder werken. Een onstabiel nest als Man U zal die zich niet snel aan wagen. Daar was Vandenhaute een goeie les voor het vervolg van zijn carrière.

Als McTominay het al moet gaan doen 🤣

Mja, lijkt mij gewoon uitstel van executie voor Ten Hag. Er zit totaal geen lijn in en ik zie ook totaal geen potentieel in dit team op dit moment.
Die gaat het seizoen zeker niet afmaken daar. Als hij Kerst al haalt. Ik blijf hopen dat hij terug naar Amsterdam komt.

Hahaha die niet gegeven rode kaart voor Kovacic :rofl: Dat kan echt niet meer.

Als City speler moet je toch veel doen om rood te krijgen ze...
Ach, ik heb na vorig seizoen in de CL al genoeg gezien. Hoe vaak zo'n Rodri en/of Bernardo Silva wegkwamen zonder (tweede) gele kaart, dat was echt niet normaal meer. Tegen Leipzig(?) zijn ze ook ontsnapt aan een zuivere rode kaart.

Ik ben al lang niet meer naïef op dat vlak hoor.

Hahaha die niet gegeven rode kaart voor Kovacic :rofl: Dat kan echt niet meer.

Ach, ik heb na vorig seizoen in de CL al genoeg gezien. Hoe vaak zo'n Rodri en/of Bernardo Silva wegkwamen zonder (tweede) gele kaart, dat was echt niet normaal meer. Tegen Leipzig(?) zijn ze ook ontsnapt aan een zuivere rode kaart.

Ik ben al lang niet meer naïef op dat vlak hoor.
Die had in 2 wedstrijden rood moeten krijgen. Die aanslag op Musiala was daar 1 van.
FtdYxpRWIAMIcm9.jpg

2-2 tegen Newcastle.
Kga niet klagen.
Wel nog geen beelden gezien dus over de match zelf kan ik geen uitspraak doen al heb in de indruk dat het vertrek van Rice wonderen doet voor Soucek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan