Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals Kaladzjic vorig jaar bij Wolves. Toekomen, eerste match en direct zware knieblessure.
Zeer jammer maar ik hoorde in K&R dat hij al wat hinder had tijdens de match maar is blijven doorspelen?
Kan dat dan? Hinder hebben van een kruisband vooraleer die scheurt? Dat komt toch volledig uit het niks en kan je toch niet voelen aankomen?

Ik heb die van mij ooit gescheurd en ik herinner mij dat ik vlak daarvoor nergens last had en opeens tijdens een onschuldige actie 'knak' en gedaan.

Kan dat dan? Hinder hebben van een kruisband vooraleer die scheurt? Dat komt toch volledig uit het niks en kan je toch niet voelen aankomen?

Ik heb die van mij ooit gescheurd en ik herinner mij dat ik vlak daarvoor nergens last had en opeens tijdens een onschuldige actie 'knak' en gedaan.
Ik heb nooit een knieblessure gehad. Wel aan de lies, maar dat voel je idd niet aankomen en gaat precies zoals jij beschrijft.
De vraag kwam in mij op omdat ik het had opgevangen..

Timber zijn blessure gebeurde iets voor de rust. Kreeg wat behandeling en wou zelf verder spelen.
Na de rust ook terug begonnen, en dan bij één van de eerste keren dat hij de bal had voelde hij ineens toch dat het niet meer ging..
Dus hij is inderdaad blijven spelen.

Ik ken iemand die zijn kruisbanden scheurde, match uitspeelde en pas de dag erna merkte dat het iets serieus was. Bij anderen (cfr Tyrone Mings, Thibaut Courtois nu) voel je direct dat er iets mis is.. Zit wel wat verschil op precies. Zelf gelukkig nog nooit gehad

Timber zijn blessure gebeurde iets voor de rust. Kreeg wat behandeling en wou zelf verder spelen.
Na de rust ook terug begonnen, en dan bij één van de eerste keren dat hij de bal had voelde hij ineens toch dat het niet meer ging..
Dus hij is inderdaad blijven spelen.

Ik ken iemand die zijn kruisbanden scheurde, match uitspeelde en pas de dag erna merkte dat het iets serieus was. Bij anderen (cfr Tyrone Mings, Thibaut Courtois nu) voel je direct dat er iets mis is.. Zit wel wat verschil op precies. Zelf gelukkig nog nooit gehad
Exact wat er ook met Rits gebeurde op Anderlecht. Speelde ook nog ff verder.

Vond ze leuk spelen gisteren, Poch absolute de juiste keuze voor hun. Maar heel het systeem staat of valt met hun backs en James is er gisteren alweer vroegtijdig afgegaan. Die moeten fit blijven voor hun.
Met Malo Gusto is dat geen probleem hoor, prima speler.

Liverpool have expressed their intereset in signing Maguire.

Boehly and Chelsea responded by saying "we're not falling for that one"

Ik laat mezelf wel uit...

Amai, wat een ervaring.

Paar weken terug plots telefoon dat mijnen oudste geselecteerd werd om het veld op te lopen met Virgil van Dijk in de match tegen (en op) Chelsea, in allerijl een tripke Londen gepland. Hij kreeg een matchkit, 2 tickets in het uitvak en een hele ervaring errond met begroeting van de spelersbus, ...
Pure random selectie op basis van een youth membership trouwens, een lotje uit de (tien)duizenden vermoed ik.

Ik vond het fantastisch voor hem, maar eerlijk is eerlijk, ook voor mezelf. Een uitmatch van Liverpool, en dan nog zo'n topmatch, pure waanzin. Het geluid dat de traveling Kop produceert met 3000 man is trouwens oorverdovend.

Amai, wat een ervaring.

Paar weken terug plots telefoon dat mijnen oudste geselecteerd werd om het veld op te lopen met Virgil van Dijk in de match tegen (en op) Chelsea, in allerijl een tripke Londen gepland. Hij kreeg een matchkit, 2 tickets in het uitvak en een hele ervaring errond met begroeting van de spelersbus, ...
Pure random selectie op basis van een youth membership trouwens, een lotje uit de (tien)duizenden vermoed ik.

Ik vond het fantastisch voor hem, maar eerlijk is eerlijk, ook voor mezelf. Een uitmatch van Liverpool, en dan nog zo'n topmatch, pure waanzin. Het geluid dat de traveling Kop produceert met 3000 man is trouwens oorverdovend.

Edit: net gezien, youth membership dus 😝

Moet echt super ervaring geweest zijn voor hem!

Edit: net gezien, youth membership dus 😝

Moet echt super ervaring geweest zijn voor hem!
Waanzinnig.
Omdat hij geen Engels spreekt en niet echt op z'n gemak was (45000 mensen, groot stadion, ...), kreeg ik een badge om heel de tijd bij hem te blijven (buiten de 5 minuutjes in de tunnel en het veld op te lopen).
Bij hem blijven was dus aan de dugouts, tegen de zijlijn, de opwarming volgen.
Als de spelers dan het veld afkwamen na de opwarming zijn er een paar gestopt bij hem om een foto te nemen (Joe Gomez, Joel Matip, Adrian). Alisson Becker heeft 'm over zijnen bol gewreven en Klopp is er ook mee op de foto gegaan.
Ik heb ook een filmpje van in de tunnel, waar van Dijk met hem aan het babbelen is en 'm over zijn hoofd wrijft.

Trouwens, kudo's aan zowel de mensen bij Liverpool als Chelsea. De dame waar ik contact mee had bij Liverpool was supervriendelijk, maar degene die bij ons was van Chelsea, was ook echt supervriendelijk en superlief.

Ik zeg het, complete waanzin, dat vader/zoon moment pakken ze ons in ieder geval nooit meer af. ❤️🤍

Cool voor uwen kleinen.
En ook van de club dat ze zoiets doen.

Bij West Ham durven die sjarels £700 vragen omdat ge uwen kleinen eens zou mogen laten meelopen.

Mooi, lijkt me idd een heel fijne ervaring. Chapeau.

Iets anders : de aankondiging van Lavia laat precies wel op zich wachten? Of moet CFC eerst nog wat uitgaande transfers doen?

Mooi, lijkt me idd een heel fijne ervaring. Chapeau.

Iets anders : de aankondiging van Lavia laat precies wel op zich wachten? Of moet CFC eerst nog wat uitgaande transfers doen?
De juristen bekijken nog of ze hem een contract van 15 jaar of 18 jaar moeten geven om aan de FFP te kunnen voldoen

Chelsea heeft subiet echt de jongste selectie van de hele PL denk ik :p

Zal wel de strategie zijn he, verjonging, met hopelijk voldoende tijd voor Pochettino om er iets van te maken (zonder al te hoge verwachtingen dit seizoen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan