JorisBlack
Well-known member
In principe zou Chelsea wel kunnen spelen met een middenveld met Lavia - Fernandez - Caicedo.
Zoals het artikel hierboven zegt: het middenveld van Chelsea is dan "LFC"

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In principe zou Chelsea wel kunnen spelen met een middenveld met Lavia - Fernandez - Caicedo.

Betwijfel ik sterk Poch kennende. Lijkt mij op papier te defensief. Ik denk niet dat we Lavia op korte termijn vaak in de basis moeten verwachten als er niemand van zijn concurrenten uitvalt.In principe zou Chelsea wel kunnen spelen met een middenveld met Lavia - Fernandez - Caicedo.
Betwijfel ik sterk Poch kennende. Lijkt mij op papier te defensief. Ik denk niet dat we Lavia op korte termijn vaak in de basis moeten verwachten als er niemand van zijn concurrenten uitvalt.
Ik zou wel eens willen weten waarom hij Chelsea boven Liverpool heeft verkozen...

Ik verwacht ook eerder dat hij zal gebruikt worden ter rotatie van Caicedo en Fernandez, maar het is zeker wel een optie. Op papier zijn dat drie defensieve middenvelders, maar hebben eigenlijk alle drie de kwaliteiten om hoger op het veld te staan. Lavia als 6 en Fernandez en Caicedo hoger op het middenveld, dat kan op termijn wel een heel sterk middenveld worden.Betwijfel ik sterk Poch kennende. Lijkt mij op papier te defensief. Ik denk niet dat we Lavia op korte termijn vaak in de basis moeten verwachten als er niemand van zijn concurrenten uitvalt.
Ik zou wel eens willen weten waarom hij Chelsea boven Liverpool heeft verkozen...
Het loon zal zeker geen reden zijn.
Tuurlijk niet. Die sukkelaars verdienen niets...Het loon zal zeker geen reden zijn.
Als Jackson zich van voor ontpopt als echte killer, heeft Chelsea wel een zeer solide centrale as met Diasi-Silva-Badiashile-Lavia-Enzo-Caiceido-Jackson. Wingers hebben ze vorig seizoen al bij dozijnen gekocht.Ik verwacht ook eerder dat hij zal gebruikt worden ter rotatie van Caicedo en Fernandez, maar het is zeker wel een optie. Op papier zijn dat drie defensieve middenvelders, maar hebben eigenlijk alle drie de kwaliteiten om hoger op het veld te staan. Lavia als 6 en Fernandez en Caicedo hoger op het middenveld, dat kan op termijn wel een heel sterk middenveld worden.
Voor de speelstijl van Liverpool onder Klopp zou ik direct zeggen ja, maar met de speelstijl Pochettino die normaliter hanteert mis ik daar toch de nodige creativiteit.Ik verwacht ook eerder dat hij zal gebruikt worden ter rotatie van Caicedo en Fernandez, maar het is zeker wel een optie. Op papier zijn dat drie defensieve middenvelders, maar hebben eigenlijk alle drie de kwaliteiten om hoger op het veld te staan. Lavia als 6 en Fernandez en Caicedo hoger op het middenveld, dat kan op termijn wel een heel sterk middenveld worden.
Ik denk dat creativiteit, aanvallende impulsen en naar voor spelen met die drie geen echt probleem is, eerder dat het scorend vermogen nogal laag is.Voor de speelstijl van Liverpool onder Klopp zou ik direct zeggen ja, maar met de speelstijl Pochettino die normaliter hanteert mis ik daar toch de nodige creativiteit.
Chapeau ook voor Paqueta hoe hij met alles is omgegaan.Paqueta zou bij West Ham blijven.
Ja Lavia heeft wel echt geen scorend vermogen, dus ideaal combineer je hem met 1 of 2 middenvelders die dat wel hebben.
“Domestic violence charities are considered hostile"
Daily mail maar ik vond de reden waarom City zich terugtrok al vreemd... (Bronnen bij City zeiden dat het omwille van "confidential issues" is)Paqueta zou bij West Ham blijven.
Ging het ook net posten. Verklaart meteen een hoop.Daily mail maar ik vond de reden waarom City zich terugtrok al vreemd... (Bronnen bij City zeiden dat het omwille van "confidential issues" is)
![]()
Lucas Paqueta probed for potential betting breaches as £70m deal fails
EXCLUSIVE: West Ham star Lucas Paqueta is being investigated by the Football Association for potential betting breaches, Mail Sport can reveal.www.dailymail.co.uk
Hopelijk heel veel backlash hier op, voornamelijk van de sponsors dan![]()
Manchester United’s Mason Greenwood return plan included list of ‘hostile’ figures
The Athletic reveals more details of United's plan to bring back Greenwood, which has sparked crisis meetings and unrest at the clubtheathletic.com
Ziek.
Ik begrijp dat het gevoelig ligt hè, maar verdient die jongen geen tweede kans dan? Hij is uiteindelijk wel vrijgesproken.Hopelijk heel veel backlash hier op, voornamelijk van de sponsors dan
Met alle respect maar fuck off. De audio bestanden zijn er.Ik begrijp dat het gevoelig ligt hè, maar verdient die jongen geen tweede kans dan? Hij is uiteindelijk wel vrijgesproken.