Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
In principe zou Chelsea wel kunnen spelen met een middenveld met Lavia - Fernandez - Caicedo.
Betwijfel ik sterk Poch kennende. Lijkt mij op papier te defensief. Ik denk niet dat we Lavia op korte termijn vaak in de basis moeten verwachten als er niemand van zijn concurrenten uitvalt.

Ik zou wel eens willen weten waarom hij Chelsea boven Liverpool heeft verkozen...

Betwijfel ik sterk Poch kennende. Lijkt mij op papier te defensief. Ik denk niet dat we Lavia op korte termijn vaak in de basis moeten verwachten als er niemand van zijn concurrenten uitvalt.

Ik zou wel eens willen weten waarom hij Chelsea boven Liverpool heeft verkozen...
Ik verwacht ook eerder dat hij zal gebruikt worden ter rotatie van Caicedo en Fernandez, maar het is zeker wel een optie. Op papier zijn dat drie defensieve middenvelders, maar hebben eigenlijk alle drie de kwaliteiten om hoger op het veld te staan. Lavia als 6 en Fernandez en Caicedo hoger op het middenveld, dat kan op termijn wel een heel sterk middenveld worden.

Ik verwacht ook eerder dat hij zal gebruikt worden ter rotatie van Caicedo en Fernandez, maar het is zeker wel een optie. Op papier zijn dat drie defensieve middenvelders, maar hebben eigenlijk alle drie de kwaliteiten om hoger op het veld te staan. Lavia als 6 en Fernandez en Caicedo hoger op het middenveld, dat kan op termijn wel een heel sterk middenveld worden.
Als Jackson zich van voor ontpopt als echte killer, heeft Chelsea wel een zeer solide centrale as met Diasi-Silva-Badiashile-Lavia-Enzo-Caiceido-Jackson. Wingers hebben ze vorig seizoen al bij dozijnen gekocht.

Voor de speelstijl van Liverpool onder Klopp zou ik direct zeggen ja, maar met de speelstijl Pochettino die normaliter hanteert mis ik daar toch de nodige creativiteit.

Voor de speelstijl van Liverpool onder Klopp zou ik direct zeggen ja, maar met de speelstijl Pochettino die normaliter hanteert mis ik daar toch de nodige creativiteit.
Ik denk dat creativiteit, aanvallende impulsen en naar voor spelen met die drie geen echt probleem is, eerder dat het scorend vermogen nogal laag is.

Ja Lavia heeft wel echt geen scorend vermogen, dus ideaal combineer je hem met 1 of 2 middenvelders die dat wel hebben.

Vorig jaar wel een lekkere goal gemaakt tegen... Chelsea.

Voor de rest: schandalig hoe dat allemaal zomaar kan. Gewoon flagrant de FFP omzeilen. Schijtclub eerste klas.

Laatst bewerkt:
Daily mail maar ik vond de reden waarom City zich terugtrok al vreemd... (Bronnen bij City zeiden dat het omwille van "confidential issues" is)

Ging het ook net posten. Verklaart meteen een hoop.

Zou om familieleden gaan volgens anderen.

Een normaal seizoen zonder hoop gedoe, het is ons niet gegund.
Sebiet nog maanden geschorst.

Ik begrijp dat het gevoelig ligt hè, maar verdient die jongen geen tweede kans dan? Hij is uiteindelijk wel vrijgesproken.
Met alle respect maar fuck off. De audio bestanden zijn er.

Enigste reden waarom ie is vrijgesproken is omdat de vader van het slachtoffer zijn dochter heeft overtuigd de klacht te laten vallen omdat ie geld heeft geroken. (Fuck die vader ook trouwens)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan