Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zegt die nu dat Chelsea een indrukwekkendere geschiedenis heeft dan Liverpool? Ik dacht dat Liverpool de meeste titels heeft gewonnen van alle Engelse clubs (bekers en europees incl).
In zijn verdediging: als die nog kind was, was Chelsea de betere ploeg die de prijzen won.
Maar je kan inderdaad niet zeggen dat Chelsea de indrukwekkendere geschiedenis heeft 😅

Die jongen heeft gekozen voor zijn contract van 9 jaar aan 200k per week. Je kan het hem eigenlijk moeilijk kwalijk nemen. Zware blessure of niet, hij is binnen voor het leven.

Zegt die nu dat Chelsea een indrukwekkendere geschiedenis heeft dan Liverpool? Ik dacht dat Liverpool de meeste titels heeft gewonnen van alle Engelse clubs (bekers en europees incl).
Geld Generaal, geld.
Liverpool is qua geschiedenis een veel grotere club, maar nogmaals, geld.

Ik begrijp dat het gevoelig ligt hè, maar verdient die jongen geen tweede kans dan? Hij is uiteindelijk wel vrijgesproken.
Ik ben voorstander van tweede kansen maar er zijn toch grenzen en gevallen waarvan je denkt nee dank u.
Die mens verdient zeker geen kans in het voetbal en vind het zum kotsen dat Man U met een gans plan die gewoon terug wou introduceren alsof er niets aan de hand was.

Had hij nu nog coke zitten dealen, overval, of gelijk wat ja. Maar huiselijk geweld en vrouwenmishandeling? Naaah.

Die jongen heeft gekozen voor zijn contract van 9 jaar aan 200k per week.

Is dat echt of overdreven? Is evenveel als Saka als grootverdiener bij Arsenal verdient. Odegaard momenteel nog op 120k zelfs.

Dusja, geef hem maar eens ongelijk om voor Chelsea te kiezen. 1 goed seizoen gedraaid (en dan nog eens lang geblesseerd geweest) en dan plots 5 generaties verder binnen zijn. Crazy.

Is dat echt of overdreven? Is evenveel als Saka als grootverdiener bij Arsenal verdient. Odegaard momenteel nog op 120k zelfs.

Dusja, geef hem maar eens ongelijk om voor Chelsea te kiezen. 1 goed seizoen gedraaid (en dan nog eens lang geblesseerd geweest) en dan plots 5 generaties verder binnen zijn. Crazy.
Eens opgezocht en het is blijkbaar rond de 100k per week. Verschoot ik wel van maar blijkbaar zijn ze daar wat aan het herstructureren op vlak van lonen.

Met de lengte van het contract is dat dus een goeie 50m tegen dat hij 28 is, zonder bonussen en eventueel salarisverhogingen.

Hoe dom kan je zijn zeg. Precies ze verdienen niet genoeg om eens wat te geven aan de familie indien ze het nodig hebben....
Het blijft natuurlijk moeilijk bewijzen op zich, maar na Toney zal men nu wss nog meer willen tonen dat ze het menen...

Daarnaast is het ook eigenlijk debiel dat gokkantoren zo verweven zitten in de sport, sponsors, reclame,....

Nuja overal waar er geld zit, verdwijnt het verstand.

Ik ben voorstander van tweede kansen maar er zijn toch grenzen en gevallen waarvan je denkt nee dank u.
Die mens verdient zeker geen kans in het voetbal en vind het zum kotsen dat Man U met een gans plan die gewoon terug wou introduceren alsof er niets aan de hand was.

Had hij nu nog coke zitten dealen, overval, of gelijk wat ja. Maar huiselijk geweld en vrouwenmishandeling? Naaah.
Alright. Ik wou de vraag gewoon eens stellen hier, aangezien ik er zelf nog niet helemaal uit was met mijn mening. Ik heb gisteren nog eens opgezocht wat er nu weer precies gebeurd allemaal is en ik sluit me wel aan bij jouw/jullie mening(en) uiteindelijk.

Dit moet in de eerste plaats toch ook een dikke fuck you zijn naar het vrouwenteam van United.

Ik zie dat Alisson geel heeft gekregen in minuut 9 voor een 'foul'. Hoe is dat gebeurd?

Meestal als je buiten de zestien een fout maakt is dat eerder rood dan geel en aangezien de tegenstander geen penalty heeft gekregen was het er dus buiten.

Ik zie dat Alisson geel heeft gekregen in minuut 9 voor een 'foul'. Hoe is dat gebeurd?

Meestal als je buiten de zestien een fout maakt is dat eerder rood dan geel en aangezien de tegenstander geen penalty heeft gekregen was het er dus buiten.
Was weg van de goal en nog meerdere verdedigers aanwezig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan