Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Benieuwd of Ten Hag het seizoen gaat uitdoen. Zit toch echt nix in die ploeg buiten wanneer Rashford hun de matchen wint.

Ah same old Everton 👍

614FFB3B-04F5-40CC-B592-CDD5EFE76922.jpeg

Gaat rap gaat dit jaar 😝

Die penalty was ook vrij depressing gezet. (West ham - Chelsea)

Laatst bewerkt door een moderator:
Nooit verwacht maar content met de 3 punten uiteraard.
En diene Mudryk, zou die zich niet beter beginnen bezighouden met voetballen ipv constant fouten te willen uitlokken?

Areola en JWP man van de match voor mij. Paqueta ook goed en laat alles duidelijk niet aan zijn hart/hoofd komen.
Wel een geluk ook dat Chelsea niet kon afwerken want het was weer 85min lang achteruit kruipen en proberen de druk te weerstaan. Ditmaal gelukkig gelukt.

Nooit verwacht maar content met de 3 punten uiteraard.
En diene Mudryk, zou die zich niet beter beginnen bezighouden met voetballen ipv constant fouten te willen uitlokken?

Areola en JWP man van de match voor mij. Paqueta ook goed en laat alles duidelijk niet aan zijn hart/hoofd komen.
Wel een geluk ook dat Chelsea niet kon afwerken want het was weer 85min lang achteruit kruipen en proberen de druk te weerstaan. Ditmaal gelukkig gelukt.

Chelsea dat zijn kansen niet kan afwerken - gewoon hetzelfde als vorig seizoen dus

Het is opvallend stil rond Romelu de laatste tijd.
Clubs wachten de laatste dagen van de transferperiode af, aangezien Chelsea het signaal gaf/geeft dat Lukaku niet gewenst is. Dan ga je nu niet volle pot betalen wanneer ze straks voor het voldongen feit van kapitaalvernietiging staan.

Al zou Poch nu gewoon beter even met Romelu gaan praten.

Al zou Poch nu gewoon beter even met Romelu gaan praten.
Maar wil Poch hem wel?
Los van zijn mentaliteit is Lukaku ook gewoon een spits waar je u systeem naar moet aanpassen. Speel je zoals hij het graag heeft dan heb je een topper vooraan die garant staat voor 20 doelpunten op een seizoen maar als het niet klikt heb je der ook niks aan he, dat heeft Tuchel bewezen.

Ik ken zelf te weinig van het huidige Chelsea en hun speelstijl om te weten of hij erin zou passen, vandaar mijn vraag.

Denk wel dat die zou passen in de huidige set up waarin Poch toch wat afwisselt tussen een 4-2-3-1 en een 3-4-2-1 (zo leek het me toch de eerste matchen?)
Al zou het met Nkunku nog beter werken achter Rom, jammer dat die geblesseerd is

Niet dat ik geloof dat er meer dan 1% kans is dat Romelu nog gaat spelen voor Chelsea.
Saudi Arabië of inleveren en bij een middenmoter in de PL gaan spelen, en ik zie hem niet inleveren tbh

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan