ManU toch een moeilijk seizoensbegin precies. Niet waar ik op gerekend had met mijn FPL.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem hier, FPL is dramatisch. Lichtpuntje is dat TAA ervoor zorgt dat Semenyo scoort.ManU toch een moeilijk seizoensbegin precies. Niet waar ik op gerekend had met mijn FPL.
Hadden wel een paar kansen in de eerste helft die gewoon binnen moesten. Tweede helft heb ik niet meer aandacht gevolgd verder.Was zeer zwak ook van Man United.
Manchester United under Erik Ten Hag are playing a new kind of "Pressing" football called Depressing.Benieuwd of Ten Hag het seizoen gaat uitdoen. Zit toch echt nix in die ploeg buiten wanneer Rashford hun de matchen wint.
Nooit verwacht maar content met de 3 punten uiteraard.
En diene Mudryk, zou die zich niet beter beginnen bezighouden met voetballen ipv constant fouten te willen uitlokken?
Areola en JWP man van de match voor mij. Paqueta ook goed en laat alles duidelijk niet aan zijn hart/hoofd komen.
Wel een geluk ook dat Chelsea niet kon afwerken want het was weer 85min lang achteruit kruipen en proberen de druk te weerstaan. Ditmaal gelukkig gelukt.
Kunnen misschien nog wat geld uitgeven?Chelsea dat zijn kansen niet kan afwerken - gewoon hetzelfde als vorig seizoen dus
Op een gegeven moment zou je misschien toch denken dat Poch eens met Lukaku rond de tafel gaat zitten?
Direct 2 assist voor Ward-Prowse, geweldig voor het vertrouwen.Areola en JWP man van de match voor mij.
Clubs wachten de laatste dagen van de transferperiode af, aangezien Chelsea het signaal gaf/geeft dat Lukaku niet gewenst is. Dan ga je nu niet volle pot betalen wanneer ze straks voor het voldongen feit van kapitaalvernietiging staan.Het is opvallend stil rond Romelu de laatste tijd.
Maar wil Poch hem wel?Al zou Poch nu gewoon beter even met Romelu gaan praten.