Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Greenwood moet weg bij United, na het intern onderzoek.
eindelijk. Wel jammer dat ze duidelijk probeerden om 'm terug te laten spelen maar het "verzet" niet zo hard verwacht waarschijnlijk...

edit

jezus, wat een fucking randdebiel. :angry:

I was brought up to know that violence or abuse in any relationship is wrong, I did not do the things I was accused of, and in February I was cleared of all charges.

Laatst bewerkt:
Greenwood moet weg bij United, na het intern onderzoek.
Afschuwelijk aangepakt door United.

Tweede kans? Ok, misschien... Maar had hem eerst uitgeleend een jaartje? Dan kon een andere ploeg the heat nemen en kon hij daar zichzelf bewijzen. Daarna een nieuw contract laten tekenen met zware strafclausules. Zomaar terug bij de eerste ploeg van Manchester United met een royaal loon? Dat kon niet goed aflopen. Ik heb ook niet meteen de indruk dat Greenwood zelf voldoende heeft getoond dat hij spijt heeft en zijn leven heeft gebeterd. Hij heeft dat meisje zwanger gemaakt en that's it?

Het is sowieso zeker dat hij zijn vriendin mishandeld heeft, dus het is in elk geval al een heel moeilijke om terug binnen te nemen, los van enige aanranding. Alleen Gilles De Bilde kan zulke dingen met gemak overleven.

eindelijk. Wel jammer dat ze duidelijk probeerden om 'm terug te laten spelen maar het "verzet" niet zo hard verwacht waarschijnlijk...

edit

jezus, wat een fucking randdebiel. :angry:
Dat heb ik ook gelezen ja. Schandalig.

Enkele dagen terug heb ik hier nog de vraag gesteld of die al dan niet een tweede kans verdient, maar nu is het antwoord toch echt wel duidelijk nee.

Afschuwelijk aangepakt door United.

Tweede kans? Ok, misschien... Maar had hem eerst uitgeleend een jaartje? Dan kon een andere ploeg the heat nemen en kon hij daar zichzelf bewijzen. Daarna een nieuw contract laten tekenen met zware strafclausules. Zomaar terug bij de eerste ploeg van Manchester United met een royaal loon? Dat kon niet goed aflopen. Ik heb ook niet meteen de indruk dat Greenwood zelf voldoende heeft getoond dat hij spijt heeft en zijn leven heeft gebeterd. Hij heeft dat meisje zwanger gemaakt en that's it?

Het is sowieso zeker dat hij zijn vriendin mishandeld heeft, dus het is in elk geval al een heel moeilijke om terug binnen te nemen, los van enige aanranding. Alleen Gilles De Bilde kan zulke dingen met gemak overleven.
Hallucinant eigenlijk. Meermaals veroordeeld wegens geweldpleging. Kerel mag zo maar zijn ding doen bij VTM.

Wat betreft Greenwood, ik zou die nog een kans geven met een minimumcontract en verplichte gemeenschapsdienst indien er oprecht schuldinzicht zou zijn, maar dat is er niet. Sorry, maar dan stopt het.

Die statements zijn om te kotsen.

Greenwood die zegt dat hij onschuldig was terwijl de tegenpartij zich gewoon heeft teruggetrokken nadat ze hun cheque gekregen hebben.

En Manchester United die hun statement net niet is dat Greenwood een brave jongen is maar dat het sociale media volk hun niet toelaat hem te houden.

Laatst bewerkt:
Vraagje, welke opties zijn er om de Premier League (legaal) te bekijken hier in België?

Ik zit bij Orange en heb daar ook Eleven Sports (voor de JPL).

Wat ik op het eerste zicht zie:
- Play Sports (22€/m)
- DAZN (24€/m)

Maar bij beiden zit daar ook het Eleven pakket dat ik al heb in waar ik dan dubbel zou voor moeten betalen. Tenzij ik m'n huidige Eleven abo opzeg maar dan verlies ik functionaliteit want beiden hebben ook geen app beschikbaar op mijn TV dus ga ik al moeten casten via m'n gsm wat ik liever niet doe want ik wil m'n gsm ook gewoon kunnen gebruiken terwijl ik voetbal kijk.
Play Sports kan ik niet casten want dat wordt geblokkeerd. Via de app op m'n gsm heb ik geen mogelijkheid, en als ik m'n volledig scherm cast krijg ik een zwart scherm en enkel geluid op m'n TV. (Ter info, ik heb onlangs de login van iemand anders hiervoor gebruikt als test).

Je kan toch niet anders dan te gaan denken dat er van bovenaf iemand Boehly aan het kloten is voor zen spendings. Nu Chukwuemeka (goalscorer zondag tegen West Ham) geopereerd aan de knie en wsl lang out... dat lijstje met blessures bij CFC de afgelopen 14 maanden is toch ongezien ze...

Vraagje, welke opties zijn er om de Premier League (legaal) te bekijken hier in België?

Ik zit bij Orange en heb daar ook Eleven Sports (voor de JPL).

Wat ik op het eerste zicht zie:
- Play Sports (22€/m)
- DAZN (24€/m)

Maar bij beiden zit daar ook het Eleven pakket dat ik al heb in waar ik dan dubbel zou voor moeten betalen. Tenzij ik m'n huidige Eleven abo opzeg maar dan verlies ik functionaliteit want beiden hebben ook geen app beschikbaar op mijn TV dus ga ik al moeten casten via m'n gsm wat ik liever niet doe want ik wil m'n gsm ook gewoon kunnen gebruiken terwijl ik voetbal kijk.
Play Sports kan ik niet casten want dat wordt geblokkeerd. Via de app op m'n gsm heb ik geen mogelijkheid, en als ik m'n volledig scherm cast krijg ik een zwart scherm en enkel geluid op m'n TV. (Ter info, ik heb onlangs de login van iemand anders hiervoor gebruikt als test).

Dat is al jarenlang heel ambetant he. Ik wil bv. eigenlijk een stream pakket met alleen de Premier League (alle matchen) en de Champions League (alle matchen). Bestaat naar mijn weten niet.

DAZN komt het dichtst in de buurt, maar dan krijg je niet alles van de PL, maar wel een hoop andere onzin (Eredivisie, gevechtssporten enz.) die me niet interesseert.

Zakelijke 6/6 voor Arsenal.

Arteta nogal aan het experimenteren. Partey op de RB zetten om ten alle koste Havertz in te passen op het middenveld. Liep alleszins absoluut nog niet zoals het moet gisteren. Echt hele matige pot voetbal van beide kanten. Ook wel vrij klassiek op zijn Arsenals het nog moeilijker gemaakt dan nodig. Match moet in de eerste helft eigenlijk altijd al binnen zijn.
Volgende week tegen Fulham graag eens starten met Trossard aub.

Zeer vreemd ook dat Gabriel plots zijn plek verliest aan White (die normaal op RB staat). Misschien toch iets waar van de geruchten dan (Real Madrid, Saudi's).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan