Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijt ma zeker dat ie zijn kans vandaag al krijgt met Sheffield dat zo laag zit te verdedigen.
Ze missen DeBruyne ook wel heel hard vandaag.

ja Foden zit ook nog wel op de bank, denk dat die wel eerst zou mogen invallen (ook goed op de kleine ruimte)
of Palmer, maar dat is een ander soort speler dan Doku/Foden/B. Silva

maar kom, laat ons hopen dat Doku invalt en direct matchwinnaar wordt :)

Nu mag Doku terug gaan zitten zeker :)

Sheffield zou beter hun bezetting om de 5 minuten veranderen. Die hulp-trainers worden gek denk ik.

Laatst bewerkt:
het zou wat snel geweest zijn om Doku in te brengen natuurlijk :) die zit nog maar een paar dagen in Engeland.
+ direct teveel druk om iets te forceren

Vraag me af of Tielemans wel de juiste keuze heeft gemaakt met Aston Villa. Nog geen basisplaats en vandaag pas in minuut 86 mogen invallen.

Vraag me af of Tielemans wel de juiste keuze heeft gemaakt met Aston Villa. Nog geen basisplaats en vandaag pas in minuut 86 mogen invallen.
En wat moet Trossard doen? Arteta zal wellicht nog roteren maar het loopt niet lekker en is in de pikorde voorbij gestoken door Havertz

Opnieuw niet het seizoen van Liverpool…?

Newcastle gaat het dit seizoen ook gewoon heel goed doen denk ik.

Maar idd... bij dat middenveld van Liverpool stel ik me toch ook vragen (Endo, McAllister, Szoboslai). Dat is een volledig nieuw middenveld - dus erg risicovol en kan lang duren voordat het begint te draaien.

En wat moet Trossard doen? Arteta zal wellicht nog roteren maar het loopt niet lekker en is in de pikorde voorbij gestoken door Havertz

Vond zijn wissel gisteren ook opvallend eigenlijk. Heb naar de eerste helft gekeken, en vond niet dat hij slechter aan het spelen was dan de rest. Gaf eigenlijk zelfs een perfecte assist op Saka (die hem miste met het hoofd).
De opstelling was gewoon raar want ze liepen elkaar in de weg vanvoor.

Maar dan haalt hij idd Trossard er gewoon af bij de rust. :unsure: Nochtans dat ik stilaan echt de indruk krijg dat Havertz zwaar overroepen is.

Dat Newcastle dit weg geeft :unsure:

Edit: 1-2 :rofl:Ongelofelijk. Moet een van de zoetste overwinningen ooit zijn denk ik

Laatst bewerkt:
😘

Bijlagen

• 8148C3BC-55E5-4ACA-B1BC-BB15701CA3D3.jpeg
    8148C3BC-55E5-4ACA-B1BC-BB15701CA3D3.jpeg
    305,7 KB · Weergaven: 18
De tactiek die Arteta nu gebruikt is gewoon niet houdbaar. 3 nipte games na elkaar. Partey is geen rechtsback, Gabriel moet altijd spelen, Havertz zijn prijskaartje rechtvaardigd geen basisplaats en hopelijk kan Jesus nu eens fit blijven

Van dienen Nunez krijgde toch ook stenen kloten.

2 weken zuigen dat het gene naam heeft, ne mens verpatst hem wegens lekker duur, met 100k verlies. Gaat meneer efkes 2 keer scoren. Zijn vervanger Alvarez neemt de zuigwerkzaamheden dan gewoon over.

Heel zwakke speeldag in de fantasy voor mij. Chance dat ik niet meedoe aan de naftpomp Challenge.

Van dienen Nunez krijgde toch ook stenen kloten.

2 weken zuigen dat het gene naam heeft, ne mens verpatst hem wegens lekker duur, met 100k verlies. Gaat meneer efkes 2 keer scoren. Zijn vervanger Alvarez neemt de zuigwerkzaamheden dan gewoon over.

Heel zwakke speeldag in de fantasy voor mij. Chance dat ik niet meedoe aan de naftpomp Challenge.

Herkenbaar.

Ik had 2 gratis transfers. Wilde eigenlijk niets doen, maar toch Bruno naar Odegaard gedaan. That backfired immediately :D Odegaard goal afgekeurd en penalty niet gezet (was opnieuw Saka). Bruno een assist en een penalty goal in een voor de rest onzichtbare match. 32 punten :help: En nu aan 't twijfelen voor wildcard te spelen.

En daarbovenop verliest Arsenal 2 punten, thuis tegen een 10-koppig Fulham.

Opnieuw niet het seizoen van Liverpool…?
:coolbrows:

Die arbitrage was toch echt compleet waardeloos. Maar echt, compléét waardeloos.
Zeg het me gerust, maar hoe kan TAA daar geel krijgen en VVD rood? Echt waanzinnig zoiets.

Die overwinning en 3 punten smaken zoals @Pinkman zegt extra zoet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan