Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jup, kennen elkaar van bij Burnley.
Zit iets in die gast maar door langdurige blessure vorig jaar weinig aan de bak gekomen.

Vind dat ie bij ons wel een kans verdient maar als de prijs goed is zal niemand hem tegenhouden.

B-team van CFC momenteel 0-1 achter tegen Wimbledon, 87%!!! balbezit maar geen enkel shot on target ... lol

Edit : 1-1 beide goals na penal

Laatst bewerkt:
Lincoln in de volgende ronde. Altijd geestig die clubs.

En jammer van Wimbledon. En nee niet vanwege het feit dat tegen Chelsea was maar is een club waar je niets anders dan sympathie voor kan hebben vind ik.

Ja, veel twijfels hier ook. Zowel Arsenal als ManU presteren (nog) niet zoals verwacht. Ik heb ook al twee keer een verdediger moeten transfereren wegens blessure, dus op het middenveld en in de aanval kan ik niet veel bijsturen. En voor een wildcard vind ik het nog te vroeg.
Matchdag is nog niet begonnen, en alweer één van mijn verdedigers geblesseerd :lol:.

Ik zou schrik beginnen krijgen, als verdediger in de PL, als je in mijn FPL wordt opgenomen :unsure:

Hoe doet Doku het?

Burnley wel echt een ondankbaar seizoensbegin met City, Villa en Spurs.

Doku net gewisseld (minuut 75 ofzo).
Vrij middelmatig debuut. Hij heeft ne keer of 3-4 geflitst (verdediger voorbij, of vrije trap gekregen).
Zeker niet slecht. De goals van ManC zijn ook wel bijna allemaal door het midden gegaan, dus misschien dat de flanken tactisch gewoon vrij dicht zaten.

Vond eigenlijk ook wel dat hij beter op rechts had gespeeld (nu is hij rechts begonnen, maar redelijk snel gewisseld met Foden en dan quasi de hele match links gestaan)

Burnley gaat een heel moeilijk seizoen tegemoet als ze geen realistisch voetbal gaan spelen. Of echt elke keldermatch winnen, dat kan ook.

Nuja City is niet hetzelfde als Everton ofzo. Maar als ik die kernen bekijk… Alle concurrenten hebben meer talent vrees ik.

Ik wil geen anti-supporter zijn maar ik heb toch wel schadenfreude als ik zie dat Chelsea verloren heeft.

Chelsea heeft deze eerste transferperiode met Poch meer uitgegeven dan Tottenham tijdens alle 11 transferperiodes samen dat hij daar aan de slag was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan