Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jackson ken ik niet goed genoeg, maar Nkunku is toch eerder een tweede spits? Zou een goed duo met Lukaku kunnen vormen.

En Lukaku was tot voor kort ook hun recordaankoop, dus dat zegt allemaal niets.

Neen, ik weet dat beide partijen zich in zodanige hoeken hebben geduwd dat verzoening heel moeilijk is, zeker in een sector gedomineerd door ego en bij het minste op de tenen getrapte supporters, maar feit blijft dat Chelsea al een paar jaar het antwoord op hun grootste probleem gewoon in huis heeft. Pamper Lukaku en je moet niet meer op zoek naar een goalmachine, zo simpel is het.
De problemen bij Chelsea gaan wel veel, veel en veel verder dan geen spits hebben die goalen kan maken. Lukaku zou in deze 'ploeg' ook gewoon mee tenonder gaan. Kolo Muani ook. En Mbappe ook. Is gewoon een zootje ongeregeld.

Arsenal :love:

Arsenal met goals in minuut 96 en 101... ik blijf die extra tijd in de PL iets bizars vinden.
Is bijna overal zo tegenwoordig hé. Ik heb de wedstrijd nu niet gezien, dus ik kan niet oordelen of het terecht is of niet in dit geval. Gisteren bij Real kwamen er bijvoorbeeld negen minuten bij en dat was gezien het constante spelbederf van Getafe nog vrij mild.

Arsenal :love:

Is bijna overal zo tegenwoordig hé. Ik heb de wedstrijd nu niet gezien, dus ik kan niet oordelen of het terecht is of niet in dit geval. Gisteren bij Real kwamen er bijvoorbeeld negen minuten bij en dat was gezien het constante spelbederf van Getafe nog vrij mild.
Is dat? Bij mijn weten enkel in de PL (sinds het WK) ?

Trossard toch niet de juiste beslissing genomen vorig jaar, vrees ik.

Idd, als iedereen bij Arsenal fit is, is hij duidelijk de laatste keuze van Arteta, die liever Jesus, Martinelli, Nketiah, Havertz enz opstelt...

Trossard lijkt me iemand die echt wil spelen en niet blij is met de rol van back-up (i.t.t. pakweg iemand als Origi ofzo). Dus jaartje koest houden, fit blijven, en uitkijken naar een andere club als het zo blijft :unsure:

Idd, als iedereen bij Arsenal fit is, is hij duidelijk de laatste keuze van Arteta, die liever Jesus, Martinelli, Nketiah, Havertz enz opstelt...

Trossard lijkt me iemand die echt wil spelen en niet blij is met de rol van back-up (i.t.t. pakweg iemand als Origi ofzo). Dus jaartje koest houden, fit blijven, en uitkijken naar een andere club als het zo blijft :unsure:
Nketiah en Jesus zijn echte spitsen hé, dus logisch dat die de voorkeur hebben op die positie. Martinelli is ook gewoon beter imo. Havertz is dan weer onbegrijpelijk.

Hij speelt inderdaad wel te weinig inderdaad, maar dat hij hier geen vaste basisplaats heeft begrijp ik dan weer wel.

Arsenal met goals in minuut 96 en 101... ik blijf die extra tijd in de PL iets bizars vinden.

8' extra is vrij standard tegenwoordig. Nieuwe regel sinds het WK denk ik? Fouten, VAR tussenkomsten, blessures, tijdrekken, goalvieringen. Zit je snel aan. Tegen United winnen in fergie-time is wel echt top.

Nketiah en Jesus zijn echte spitsen hé, dus logisch dat die de voorkeur hebben op die positie. Martinelli is ook gewoon beter imo. Havertz is dan weer onbegrijpelijk.

Hij speelt inderdaad wel te weinig inderdaad, maar dat hij hier geen vaste basisplaats heeft begrijp ik dan weer wel.

Martinelli was gisteren weer op zijn normale niveau. Wan-Bissaka heeft daar zijn peren mee gezien, die was op 't einde stikkapot. Basisplek afdwingen voor Leandro wordt dus zeer moeilijk.

Havertz speelt op de 8, dus dat is sowieso niets voor Trossard. Zou nu wel eens starten met Vieira i.p.v. Kai. Ziet er super goed uit dit jaar, in pre-season ook al. Ik zie wel wat de bedoeling is met Havertz, maar die jongen speelt met zo weinig vertrouwen momenteel dat het hem meer schaadt dan goed doet dat 'ie speelt.

Wel blij met het resultaat. Vorig jaar een gelijkaardige partij verloren op Old Trafford en bijna was het weer zo ver. Goed dat ze het nu wel over de streep konden trekken. Dat United de match eindigt met Maguire en Evans centraal vanachter is wel comedy gold. Wordt nog lachen dit seizoen.

Zo’n matchen heb ik vorig jaar gemist van Liverpool. Gewoon sterk beginnen, de match dooddoen en uitspelen.

Szoboszlai, wat een speler. :love:

Zo’n matchen heb ik vorig jaar gemist van Liverpool. Gewoon sterk beginnen, de match dooddoen en uitspelen.

Szoboszlai, wat een speler. :love:

En het gaat enkel beter worden, want ik heb Salah zojuist uit mijn team gezwierd.
Gegarandeerd hattrick volgende match!

Alvast plekken gereserveerd voor Union - Liverpool.
Nu nog eens kijken of ik via Union niet mee naar Anfield kan.. Maar wordt een long shot :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan