Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hij ligt toch al uit de selectie

Nketiah en Jesus zijn echte spitsen hé, dus logisch dat die de voorkeur hebben op die positie. Martinelli is ook gewoon beter imo. Havertz is dan weer onbegrijpelijk.

Hij speelt inderdaad wel te weinig inderdaad, maar dat hij hier geen vaste basisplaats heeft begrijp ik dan weer wel.
Martinelli heeft vorig jaar in de tweede seizoenshelft onzettende kutmatchen gespeeld. Trossard moet altijd de voorkeur krijgen. Mijn broer, die grote Arsenal-supporter, heb ik ontzettend vaak horen vloeken op Martinelli.

And another one bites the dust...

Chelsea fear Romeo Lavia will be sidelined for an extended period after the midfielder's suspected ankle injury was assessed on Friday.

Morgen terug een gevecht tegen de slaap wanneer we naar West Ham zien.
Maar bon als we miraculeus iets zouden pakken van punten tegen City ga je me niet horen klagen.

Werd tijd ook dat er terug voetbal is, geen fan van interlands.

Morgen terug een gevecht tegen de slaap wanneer we naar West Ham zien.
Maar bon als we miraculeus iets zouden pakken van punten tegen City ga je me niet horen klagen.

Werd tijd ook dat er terug voetbal is, geen fan van interlands.

Win eens gewoon aub :p

En inderdaad, niks zo saai als kwalificaties.

3W 1D, toch weinig klagen? @Wulf OSB
Qua punten/resultaten zeker niet op dit moment.
Maar het is wel niet om aan te zien. Tegen Brighton was het vechten tegen de slaap.

Maar eerlijk is eerlijk als we op het einde van het seizoen kunnen zeggen dat we een seizoen zonder zorgen gehad hebben en mss terug een leuke Europese campagne gaat niemand er al te veel over klagen.

Vooral Ward-Prowse heeft al zijn nut bewezen. Alvarez ook.

Qua punten/resultaten zeker niet op dit moment.
Maar het is wel niet om aan te zien. Tegen Brighton was het vechten tegen de slaap.

Maar eerlijk is eerlijk als we op het einde van het seizoen kunnen zeggen dat we een seizoen zonder zorgen gehad hebben en mss terug een leuke Europese campagne gaat niemand er al te veel over klagen.

Vooral Ward-Prowse heeft al zijn nut bewezen. Alvarez ook.
Kudus al veel gespeeld?

en hier is het nekschot. Jammer. (de mannen van Standard, Sevilla, Genoa)

edit:

een ITK blijft herhalen dat 777 de financiële middelen niet hebben om over te nemen / support van alle partijen die nodig zijn voor de overname.

precies een Netflix drama

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan