gamer5
Well-known member
Alvast plekken gereserveerd voor Union - Liverpool.
Nu nog eens kijken of ik via Union niet mee naar Anfield kan.. Maar wordt een long shot![]()
Wil ik ook wel graag wetenHoe? Via de Union website precies nog niet te koop?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alvast plekken gereserveerd voor Union - Liverpool.
Nu nog eens kijken of ik via Union niet mee naar Anfield kan.. Maar wordt een long shot![]()
Wil ik ook wel graag wetenHoe? Via de Union website precies nog niet te koop?

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/s...eweld-brengt-antony-verder-in-het-nauw/423717
Bizarre figuren daar bij United.
Was die misschien speler bij Everton toen Moyes daar zat?Met de eurostar of vlieger vermoed ik
Geen flauw idee om eerlijk te zijn, er was wel nood aan extra coaches gezien een deel er de brui aangaf.
Moyes: 2002-2013Was die misschien speler bij Everton toen Moyes daar zat?
Dat wordt moeilijk als je nog niet aangesloten bent bij een supportersclub.Alvast plekken gereserveerd voor Union - Liverpool.
Info over mini-abos enzo moet allemaal nog gecommuniceerd worden. Laat staan dat losse tickets al beschikbaar zijn. Union kennende is dat allemaal op de laatste nipper@exCite Hospitality tickets (met eten bij)
Gewone tickets zullen binnenkort wel te koop zijn!
normaal zal je hier tickets kunnen kopen: https://rusg.roboticket.com/Martinelli heeft vorig jaar in de tweede seizoenshelft onzettende kutmatchen gespeeld. Trossard moet altijd de voorkeur krijgen. Mijn broer, die grote Arsenal-supporter, heb ik ontzettend vaak horen vloeken op Martinelli.Nketiah en Jesus zijn echte spitsen hé, dus logisch dat die de voorkeur hebben op die positie. Martinelli is ook gewoon beter imo. Havertz is dan weer onbegrijpelijk.
Hij speelt inderdaad wel te weinig inderdaad, maar dat hij hier geen vaste basisplaats heeft begrijp ik dan weer wel.
Morgen terug een gevecht tegen de slaap wanneer we naar West Ham zien.
Maar bon als we miraculeus iets zouden pakken van punten tegen City ga je me niet horen klagen.
Werd tijd ook dat er terug voetbal is, geen fan van interlands.

met plezier, maar kheb er zelf weinig invloed op helaas.Win eens gewoon aub
En inderdaad, niks zo saai als kwalificaties.

Qua punten/resultaten zeker niet op dit moment.3W 1D, toch weinig klagen? @Wulf OSB
Kudus al veel gespeeld?Qua punten/resultaten zeker niet op dit moment.
Maar het is wel niet om aan te zien. Tegen Brighton was het vechten tegen de slaap.
Maar eerlijk is eerlijk als we op het einde van het seizoen kunnen zeggen dat we een seizoen zonder zorgen gehad hebben en mss terug een leuke Europese campagne gaat niemand er al te veel over klagen.
Vooral Ward-Prowse heeft al zijn nut bewezen. Alvarez ook.