Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
omdat hij niet voor West Ham speelt?
we staan er voor gekend om een irrationele hekel te hebben aan alles wat niet West Ham is.
Ok, bizar. :) Was dan vooral omdat hij scoorde en de linksachter sterretjes liet zien? Want de andere City spelers kregen geen boe geroep.

Was mij trouwens ontgaan dat Sjonnie Heitinga assistent is bij jullie. Leuke mini Ajax enclave.

Ben eigenlijk wel aangenaam verrast vandaag door Doku.

Na zijn debuut dacht ik eerst: oei, die is nog niet klaar voor de PL. Maar vandaag is die weer een paar keer zijn man voorbij geflitst, en ook mét resultaat (gevaarlijke voorzetten, doelpunt).

Hopen dat hij dat verder zet, zou leuk zijn naar het EK toe

Ok, bizar. :) Was dan vooral omdat hij scoorde en de linksachter sterretjes liet zien? Want de andere City spelers kregen geen boe geroep.

Was mij trouwens ontgaan dat Sjonnie Heitinga assistent is bij jullie. Leuke mini Ajax enclave.
het feit dat hij vandaag bij betere is, helpt zijn zaak natuurlijk niet :)
Heitinga is er sinds kort inderdaad bij.

United ook dramatisch aan het seizoen begonnen, amai. Vandaag CFC, hopelijk wat beterschap...

edit: niet dus... of er nu Lampard, Potter of Poch aan het roer staat, steeds hetzelfde boeltje. Daar zit nu eens niets in qua creativiteit... Gewoon een bende individuelen die totaal niet voor elkaar spelen... Het enige wat ze hopen is dat Sterling een goede dag heeft... Triestig.

Laatst bewerkt:
United ook dramatisch aan het seizoen begonnen, amai. Vandaag CFC, hopelijk wat beterschap...

edit: niet dus... of er nu Lampard, Potter of Poch aan het roer staat, steeds hetzelfde boeltje. Daar zit nu eens niets in qua creativiteit... Gewoon een bende individuelen die totaal niet voor elkaar spelen... Het enige wat ze hopen is dat Sterling een goede dag heeft... Triestig
Toch volledig Boehly z’n schuld denk ik?

Na een belabberde eerste helft gisteren goed ingegrepen door Klopp qua vervangingen en tactische aanpassingen.

Andy Robbo :love:

edit: niet dus... of er nu Lampard, Potter of Poch aan het roer staat, steeds hetzelfde boeltje. Daar zit nu eens niets in qua creativiteit... Gewoon een bende individuelen die totaal niet voor elkaar spelen... Het enige wat ze hopen is dat Sterling een goede dag heeft... Triestig.
Tsja, je kan ook niet verwachten dat zo'n elftal direct begint te draaien natuurlijk. Hoeveel spelers hebben die wel niet gekocht sinds Boehly er zit? De spelers die in 2021 de CL wonnen en er nu nog zijn kan je op één hand tellen gok ik?

Pochettino is wel iemand die een bepaalde visie hanteert en een elftal kan bouwen, maar je moet hem wel de tijd geven natuurlijk.

Inderdaad de schuld van Boehly / een waanzinnig transferbeleid.

Maar ik heb al voorspeld dat ze Pochettino ook nog gaan buitengooien (wie weet dit seizoen al), alsof het zijn schuld is als de boel niet draait.

Gelukkig heeft Lavia er maar een 7-jarig contract getekend. Kan hij op z'n 26ste weer aan voetballen toekomen.
Ge lacht ermee, maar ik snap die keuze écht niet. Op Mid Mid zeiden ze net hetzelfde, er tekent iemand voor exact dezelfde positie net voor jou een langdurig contract, iemand met een transfersom die het dubbele is dan nog.
Dan is een ploeg als Liverpool (met Klopp, die gekend is om jonge spelers beter te maken en kansen te geven) toch een veel betere keuze? Ik weet dat ik hier misschien biased overkom als Liverpool supporter, maar het gaat zelfs niet om mijn club, gewoon als speler snap ik niet dat je die keuze maakt.

Ik vraag mij trouwens af hoelang Dyche gaat blijven bij Everton, want dat er geen resultaten zijn is 1 ding, maar het voetbal is écht slecht.

Ik denk dat niemand die transfer snapt hoor. In theorie kunnen Lavia, Caceido en Fernandez samen in een ploeg (als 6, 8 en 10 respectievelijk), maar ik denk dat dat toch eerder bij theorie zal blijven. Ik denk bij veel transfers richting Chelsea de laatste jaren dat bijna elke ploeg een betere transfer zou zijn, maar in Lavia zijn het geval is dat dubbel en dik zo.

Enfin, misschien denkt hij dat hij fysiek te veel in de lappenmand gaat liggen en dan is een contract bij Chelsea natuurlijk wél de goede keuze.

Dyche moet het natuurlijk ook maar doen met wat ie heeft hé. Raar maar waar, ik heb er nog het volledige vertrouwen in.

Fulham moesten we in principe winnen, idem tegen Wolves. Enkel Villa was een horror-match.

0-1 verliezen tegen Arsenal is nu ook geen schande (wel jammer want het is de eerste keer in 6j dat ze op Goodison winnen)

vorig jaar was het pas op GW7 dat we een match wonnen (dacht ik)

iig, opnieuw de trainer ontslaan zou echt dom zijn. Je ziet wel dat er "iets" achter zit en het team probeert om het uit te voeren. Er mag gerust wat stabiliteit terugkeren.

Dyche moet het natuurlijk ook maar doen met wat ie heeft hé. Raar maar waar, ik heb er nog het volledige vertrouwen in.

Fulham moesten we in principe winnen, idem tegen Wolves. Enkel Villa was een horror-match.

0-1 verliezen tegen Arsenal is nu ook geen schande (wel jammer want het is de eerste keer in 6j dat ze op Goodison winnen)

vorig jaar was het pas op GW7 dat we een match wonnen (dacht ik)

iig, opnieuw de trainer ontslaan zou echt dom zijn. Je ziet wel dat er "iets" achter zit en het team probeert om het uit te voeren. Er mag gerust wat stabiliteit terugkeren.
Ik had mij misschien moeten verduidelijken. Ik zou het ook onnozel vinden om hem te ontslaan, met het materiaal dat hij heeft en op dit moment als, maar Everton staat nu de laatste jaren niet bekend om slimme zetten te doen.
Het probleem is dat ik denk dat ze op Brentford niks gaan rapen en dan is het de week nadien tegen Luton al écht van moeten he.

Nu, ik zie Ten Hag nog sneller vliegen dan Dyche eigenlijk. Of Boehly met z'n grillen gewoon plots Pochettino buitensmijten.

Ik had mij misschien moeten verduidelijken. Ik zou het ook onnozel vinden om hem te ontslaan, met het materiaal dat hij heeft en op dit moment als, maar Everton staat nu de laatste jaren niet bekend om slimme zetten te doen.
Het probleem is dat ik denk dat ze op Brentford niks gaan rapen en dan is het de week nadien tegen Luton al écht van moeten he.

Nu, ik zie Ten Hag nog sneller vliegen dan Dyche eigenlijk. Of Boehly met z'n grillen gewoon plots Pochettino buitensmijten.
eigenlijk is het mijn ogen nu al van moeten tbh, Wolves was al een 6 punter.

geen slimme zetten doen is nogal lief uitgedrukt :p het bestuur is echt "gatachterlijk", nu ook amateurisme ten top met de aankondiging van de overname door 777, er komt steeds meer nieuws naar buiten dat het (gelukkig) nooit zal doorgaan.

qua transfers zijn we éindelijk wel weer op het goede pad dus daarom heb ik wel vertrouwen in Dyche. Maar bon, als het nog X weken blijft aanhouden begint het idd wel spannend te worden...

(let op, ik ben hier zelf geen fan van eerlijk gezegd maar de "theoretische" statistieken, xG, xGA zijn allesinds veelbelovend waardoor het, in theorie, goed moet komen maar bon...moet natuurlijk in praktijk worden omgezet)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan