Wulf OSB
Well-known member
omdat hij niet voor West Ham speelt?Waarom zitten jouw vrienden hem eigenlijk uit te jouwen?
we staan er voor gekend om een irrationele hekel te hebben aan alles wat niet West Ham is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omdat hij niet voor West Ham speelt?Waarom zitten jouw vrienden hem eigenlijk uit te jouwen?
Ok, bizar.omdat hij niet voor West Ham speelt?
we staan er voor gekend om een irrationele hekel te hebben aan alles wat niet West Ham is.
Was dan vooral omdat hij scoorde en de linksachter sterretjes liet zien? Want de andere City spelers kregen geen boe geroep.Sindsdien wel geen punten meer gepaktOk, bizar.Was dan vooral omdat hij scoorde en de linksachter sterretjes liet zien? Want de andere City spelers kregen geen boe geroep.
Was mij trouwens ontgaan dat Sjonnie Heitinga assistent is bij jullie. Leuke mini Ajax enclave.
.het feit dat hij vandaag bij betere is, helpt zijn zaak natuurlijk nietOk, bizar.Was dan vooral omdat hij scoorde en de linksachter sterretjes liet zien? Want de andere City spelers kregen geen boe geroep.
Was mij trouwens ontgaan dat Sjonnie Heitinga assistent is bij jullie. Leuke mini Ajax enclave.

Toch volledig Boehly z’n schuld denk ik?United ook dramatisch aan het seizoen begonnen, amai. Vandaag CFC, hopelijk wat beterschap...
edit: niet dus... of er nu Lampard, Potter of Poch aan het roer staat, steeds hetzelfde boeltje. Daar zit nu eens niets in qua creativiteit... Gewoon een bende individuelen die totaal niet voor elkaar spelen... Het enige wat ze hopen is dat Sterling een goede dag heeft... Triestig

Tsja, je kan ook niet verwachten dat zo'n elftal direct begint te draaien natuurlijk. Hoeveel spelers hebben die wel niet gekocht sinds Boehly er zit? De spelers die in 2021 de CL wonnen en er nu nog zijn kan je op één hand tellen gok ik?United ook dramatisch aan het seizoen begonnen, amai. Vandaag CFC, hopelijk wat beterschap...
edit: niet dus... of er nu Lampard, Potter of Poch aan het roer staat, steeds hetzelfde boeltje. Daar zit nu eens niets in qua creativiteit... Gewoon een bende individuelen die totaal niet voor elkaar spelen... Het enige wat ze hopen is dat Sterling een goede dag heeft... Triestig.
100 % de schuld van Boehly & de Britse overheidToch volledig Boehly z’n schuld denk ik?
Na een belabberde eerste helft gisteren goed ingegrepen door Klopp qua vervangingen en tactische aanpassingen.
Andy Robbo![]()
Prachtig in een tijd met veel finesseTrossard met de winnende. Zal goed doen.
Ge lacht ermee, maar ik snap die keuze écht niet. Op Mid Mid zeiden ze net hetzelfde, er tekent iemand voor exact dezelfde positie net voor jou een langdurig contract, iemand met een transfersom die het dubbele is dan nog.Gelukkig heeft Lavia er maar een 7-jarig contract getekend. Kan hij op z'n 26ste weer aan voetballen toekomen.
Ik had mij misschien moeten verduidelijken. Ik zou het ook onnozel vinden om hem te ontslaan, met het materiaal dat hij heeft en op dit moment als, maar Everton staat nu de laatste jaren niet bekend om slimme zetten te doen.Dyche moet het natuurlijk ook maar doen met wat ie heeft hé. Raar maar waar, ik heb er nog het volledige vertrouwen in.
Fulham moesten we in principe winnen, idem tegen Wolves. Enkel Villa was een horror-match.
0-1 verliezen tegen Arsenal is nu ook geen schande (wel jammer want het is de eerste keer in 6j dat ze op Goodison winnen)
vorig jaar was het pas op GW7 dat we een match wonnen (dacht ik)
iig, opnieuw de trainer ontslaan zou echt dom zijn. Je ziet wel dat er "iets" achter zit en het team probeert om het uit te voeren. Er mag gerust wat stabiliteit terugkeren.
eigenlijk is het mijn ogen nu al van moeten tbh, Wolves was al een 6 punter.Ik had mij misschien moeten verduidelijken. Ik zou het ook onnozel vinden om hem te ontslaan, met het materiaal dat hij heeft en op dit moment als, maar Everton staat nu de laatste jaren niet bekend om slimme zetten te doen.
Het probleem is dat ik denk dat ze op Brentford niks gaan rapen en dan is het de week nadien tegen Luton al écht van moeten he.
Nu, ik zie Ten Hag nog sneller vliegen dan Dyche eigenlijk. Of Boehly met z'n grillen gewoon plots Pochettino buitensmijten.
het bestuur is echt "gatachterlijk", nu ook amateurisme ten top met de aankondiging van de overname door 777, er komt steeds meer nieuws naar buiten dat het (gelukkig) nooit zal doorgaan.Trossard met de winnende. Zal goed doen.