Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht Son of Maddison te banken. Had beter JWP op de bank gezet.
Wel de eerste GW dat ik niet luidop loop te vloeken tegen mezelf 🫣

Vergeten ploeg te zetten, was aan het vloeken toen ik gisteren zag dat Son nog men Vice Captain was en Watkins er nog altijd instond :unsure:

3-1 verloren vandaag. Valt weinig over te zeggen. Tegen Liverpool verwacht je sowieso niets als Hammer.
Aguerd helaas wel weer een beetje de schlemiel van de dag. Mss toch maar eens Mavropanos naast Zouma placeren?

En Antonio, wat loopt die daar nog te doen? Idem met Ings, die is de slechtste transfer in jaren bij West Ham.

Nu bon, op naar de volgende.

Jelle Tack na de afgekeurde goal van Almiron “de grensrechter is vandaag misschien wel de beste verdediger bij Sheffield”

3-1 verloren vandaag. Valt weinig over te zeggen. Tegen Liverpool verwacht je sowieso niets als Hammer.
Aguerd helaas wel weer een beetje de schlemiel van de dag. Mss toch maar eens Mavropanos naast Zouma placeren?

En Antonio, wat loopt die daar nog te doen? Idem met Ings, die is de slechtste transfer in jaren bij West Ham.

Antonio nochtans een hele grote mond opzetten voor de wedstrijd in zijn podcast. Voetballers met een podcast tijdens hun actieve carrière, blijf het een slecht idee vinden.

Antonio nochtans een hele grote mond opzetten voor de wedstrijd in zijn podcast. Voetballers met een podcast tijdens hun actieve carrière, blijf het een slecht idee vinden.
Idd. Vond het zelf ook ongepast.
Allé kunt wat over en weer zeveren en doen natuurlijk maar kom overdrijven hoeft ook niet.
En akkoord dat je moeilijk op voorhand kunt zeggen "gohja we zullen wss verliezen" maar wees dan wat diplomatischer in uw antwoord.

Geen idee van de eerste helft, enkel de 2de gezien en vond ons daarin wel heel dominant spelen.

Die pass van Mac Allister voor de 2-1 :drool:.

Bowen als spits en Kudus der in? Zal niet lang meer duren zeker..

Geen idee van de eerste helft, enkel de 2de gezien en vond ons daarin wel heel dominant spelen.

Die pass van Mac Allister voor de 2-1 :drool:.
dominant tegen ons is niet moeilijk, we spelen iedere wedstrijd met iets van 20-30% balbezit :)
Eerste helft hadden we 0-2 kunnen voorkomen maar bon als je het niet afmaakt krijg je deksel op de neus.

Verbruggen in doel tegen ons, die gaat een rustige avond tegemoet...

Zou die nog eerste keeper zijn na zijn blunder vorige week?
Random vraag, ik heb die zeker niet in mijn FPL ofzo :sarcastic:

Ben White al met zijn 100ste gele kaart voor tijdrekken. Stopt er toch gewoon mee man...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan