Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou me niet verbazen als Tielemans zijn lijf gewoon op is. Valt niet meer vooruit te branden.
Sommige fanboys zouden zeggen dat die verdediger veel te laat reageert![]()
vooral hier, afschuwelijk.

Ik ben een Tielemans fanboy, maar het doet toch pijn om te zien hoe die zijn potentieel niet aan het waarmaken is. OF zijn potentieel is gewoon steeds fout ingeschatSommige fanboys zouden zeggen dat die verdediger veel te laat reageert![]()

Goeie pre-season, maar tegen janneke en mieke oefenmatchen deftig spelen is niet echt indrukwekkend. Dit was weer vintage Youri... Zinsverbijstering en een assist aan de tegenpartij. Vorige seizoenen heeft hij dat ook zo enorm vaak gedaan. Een fout in de box of een pass recht naar de tegenpartij. En hij doet het op zo'n manier dat er héél vaak goals uit voortkomen.Of dat hij aan goed seizoen bezig en dat we teveel focussen op zijn negatieve kanten![]()
Die had toch echt potentieel, maar hij is echt nooit een niveautje hoger gaan spelen en gaat nu gewoon wegdeemsteren. Jammer.![]()
vooral hier, afschuwelijk.

.Ik denk aan een combinatie van beiden. Ietwat overschat geweest (al is dat makkelijk gezegd achteraf natuurlijk).Ik ben een Tielemans fanboy, maar het doet toch pijn om te zien hoe die zijn potentieel niet aan het waarmaken is. OF zijn potentieel is gewoon steeds fout ingeschat![]()
Ik denk dat hij effectief een énorm goede speler is/was, maar dat er iets aan de hand is. Drie seizoenen geleden was hij sensationeel bij momente, boordevol potentieel. Liverpool, United en andere topclubs die terugkwamen in de geruchtenmolen. En dan vorig jaar echt een stinker van een seizoen gespeeld. En het seizoen ervoor zat ook al vol fouten. Voor België ook uitsluitend slecht gespeeld. Traag, geen mobiliteit, geen dynamiek, elke pot een reusachtige fout die tot een 100% doelkans leidt.Ik denk aan een combinatie van beiden. Ietwat overschat geweest (al is dat makkelijk gezegd achteraf natuurlijk).
Maar ook gewoon een eerder luie persoonlijkheid die dacht dat hij er met zijn talent alleen wel geraken.
En nu hij wat "ouder" wordt is er ook gewoon minder krediet.

Tielemans toch wel 2 goeie passes gegeven die uiteindelijk een doelpunt opleveren vandaag voor Villa. Hopelijk meer van dat.
Tielemans, Praet, Dendoncker en Romelu Lukaku. Fredberg weet wat hem te doen staat volgende zomer!Mag altijd gewoon terug naar Anderlecht komen volgend jaar.![]()
En dan te zeggen dat we met Mount konden opgescheept zitten!Aja, Dominik Szoboszlai.
En dan te zeggen dat we met Mount konden opgescheept zitten!