Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me inderdaad de speler geworden die fantastisch is als de druk op andere spelers ligt. Maar ondertussen is dat zo gegroeid dat de verwachtingen van hem wel enorm zijn en de druk dus op hem terecht komt.

Achteraf bekeken is de stap naar Aston Villa dan misschien niet zo slecht. Ipv helemaal ten onder te gaan bij een topclub.
Hopelijk kan hij nog wat rechttrekken
Maar bij de RD heeft hij nooit zijn meerwaarde kunnen tonen. En daar had hij wel de goeie spelers, spelers die hij kende en waar kon hij in de luwte kon spelen.

Praet moet toch op te pikken zijn als Belgische club, komt bij Leicester ook in de Championship niet aan de bak. Geen idee hoe goed die nog is, toch al jaren weinig speelminuten.

Dendoncker ook geen onrealistische piste.
Moeilijk om aan de bak te komen natuurlijk als je weer 3 maand in de lappenmand ligt.

Beiden zullen nog steeds genoeg verdienen trouwens. Anderlecht zijnde blijf je daar beter ver van weg. Zeker omdat het ook al niet de snelste zijn, en je nu al zowat de traagste ploeg in eerste klasse hebt.

Dendoncker zal wel nog betere opties hebben dan terug naar België te komen.

Maar bij de RD heeft hij nooit zijn meerwaarde kunnen tonen. En daar had hij wel de goeie spelers, spelers die hij kende en waar kon hij in de luwte kon spelen.
Bij de RD speelde hij wel altijd met Axel - ik val nog liever dood dan dat ik een pas naar voor geef - Witsel naast hem natuurlijk. Dat is geen cadeau voor eender wie een beetje vooruit denkt.
En de momenten dat het draaide was hij gedegradeerd tot waterdrager voor KDB, terecht overigens.

Tielemans had gewoon het profiel niet voor bij de RD onder Wilmots en Martinez.
Maar bij Leicester had die echt wel een plaats in dat elftal en dat draaide ook erg goed met hem. Maar toen het daar als een kaartenhuis in elkaar zakte zag je meteen dat Youri niet de capaciteiten had om die ploeg op sleeptouw te nemen. Dusja, misschien wat overschatting van de speler en ik vrees toch vooral het karakter en de werkethiek dat niet juist zit. Dan moet je al het talent van een Eden Hazard hebben om dat te verdoezelen.

Emery met dendoncker en Tielemans transfers, heb ik niet begrepen. Dendoncker mss als backup, maar Tielemans... De Engelsen int begin lovend, maar zal snel keren. Contract van 4j.
We spelen wel een hoop matchen, maar zullen op die manier snel alleen voor de competitie spelen..

West Ham heeft blijkbaar nog een "prijs" gewonnen vorig seizoen.
Namelijk deze van de meeste arrestaties in Engeland....
Dit met 89 stuks.

Ik vraag me wel af van waar die komen. Er gebeurt daar zelden nog iets.
Al is 89 op zich wel peanuts als je weet dat er 2 wekelijks rond de 62000 man zit in het stadion.

Goed voorstel, maar waarom verplichten? Als trainer heb je toch uw kern om tijdig te roteren. Wees dan de trainer die het gewoon doet in plaats van te wachten op verplichte regels.

Goed voorstel, maar waarom verplichten? Als trainer heb je toch uw kern om tijdig te roteren. Wees dan de trainer die het gewoon doet in plaats van te wachten op verplichte regels.
Helemaal mee eens dat spelers te veel matchen "moeten" spelen en de organisaties (FIFA en UEFA) blijven maar nieuwe dingen verzinnen voor nog meer matchen te spelen en dus ook geld binnen te halen. Alleen lijkt Kompany zijn voorstel me totaal niet realistisch. Hoe gaat dat dan gaan met interlands? Transfers in de winter? Blessures? Neen, totaal niet haalbaar imo.

De FIFA en UEFA moeten al eens beginnen met het schrappen van het grote aantal overbodige wedstrijden. Wie interesseert de Nations League? Amper een deel van het voetbalpubliek.

Daarnaast hebben al die clubs toch een uitgebreide staf met dokters en kinesisten. Die moeten maar bepalen hoeveel wedstrijden spelers aankunnen. Hoeveel jaar bestaat het Milan-lab al? Dat was toen baanbrekend, maar ondertussen moet er toch vooruitgang zijn bij alle clubs.

Op zich akkoord maar ik hoor ze niet janken als de UEFA de CL competitie verandert met nog meer wedstrijden en bijhorende flappen?
En waarom een verplichte limiet, zoals hier al aangehaald routeer dan gewoon.

Eigenlijk is hij gewoon aan het zeggen: minder interlands, in Engeland geen league cup meer, zodat ik altijd mijn "beste" spelers ter beschikking heb.

Op zich akkoord maar ik hoor ze niet janken als de UEFA de CL competitie verandert met nog meer wedstrijden en bijhorende flappen?
En waarom een verplichte limiet, zoals hier al aangehaald routeer dan gewoon.

Eigenlijk is hij gewoon aan het zeggen: minder interlands, in Engeland geen league cup meer, zodat ik altijd mijn "beste" spelers ter beschikking heb.
Akkoord, op dat vlak zijn de clubs misschien wel hypocriet. Al waren ze wel tegen de hervorming van de CL, wegens meer wedstrijden.

De FIFA en UEFA moeten al eens beginnen met het schrappen van het grote aantal overbodige wedstrijden. Wie interesseert de Nations League? Amper een deel van het voetbalpubliek.

Daarnaast hebben al die clubs toch een uitgebreide staf met dokters en kinesisten. Die moeten maar bepalen hoeveel wedstrijden spelers aankunnen. Hoeveel jaar bestaat het Milan-lab al? Dat was toen baanbrekend, maar ondertussen moet er toch vooruitgang zijn bij alle clubs.

Liever Nations League dan die meerdere bekers. Serieus, FA Cup en Carabao Cup,? Schrap daar eens gewoon een van en doe eens normaal met 1 beker competitie zoals de rest van de wereld.
Is toch ook voornamelijk Engeland met dat probleem wegens hun grotere competitie en extra bekers.

ik vrees toch vooral het karakter en de werkethiek dat niet juist zit.
We kunnen dat hier blijven herhalen. Maar er is nochtans geen enkel signaal dat er iets zou zijn met Tielemans zijn werkethiek. Toch een volledig ander karakter dan Hazard trouwens.

Wel akkoord dat het al 2 jaar gewoon niet goed genoeg is. Maar daar kunnen 100 andere redenen voor zijn.

Het blijft week na week verbazingwekkend dat de grootste competitie ter wereld, waar het meeste geld rondgaat, door de meest incompetente randdebielen ter wereld gerunt word. Je zou het niet slechter kunnen doen als ge het er voor deed.

Echt. What the actual fuck. Ik ben fysiek misselijk van deze shitzooi. Die offside, die eerste gele voor Jota.

Echt. Ongelooflijk dit.

Echt. What the actual fuck. Ik ben fysiek misselijk van deze shitzooi. Die offside, die eerste gele voor Jota.

Echt. Ongelooflijk dit.
Bij zijn 2de gele was de Tottenham speler die getackeld was aan het gebaren voor een gele kaart. Die speler had al geel dus had eraf gemoeten ook. Maar bon, dat is maar weer voor enkele clubs dat die regel dat voor kaarten vragen geel is van toepassing is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan