Families XXL

Horse

Well-known member
Leuk programma! €340 / week in de Colruyt vind ik eerlijk gezegd nog meevallen voor een gezin met 7 kinderen. Dat komt op €1350 per maand voor 9 personen, wat ook maar €150 per persoon is. Wij spenderen meer hoor.

De mama was wel grappig toen ze besefte dat ze binnenkort voor de eerste keer zich zal vervelen overdag, omdat de kleinste (en laatste kind) naar de crèche ging. Zo kan het dus ook, tot je 45e huismoeder.

Als je al een kind hebt met een erfelijke immuunziekte, snap ik wel niet dat je kinderen blijft maken. Dat is dan toch puur uit egoïsme. Uiteindelijk kregen ze dan nog een kind met die immuunziekte. Heel leuk voor dat kind 😦

Stefanie Planckaert was hiervoor wel de ideale host. Zit er hier toevallig iemand die >5 broers of zussen heeft?

Laatst bewerkt:
Zonder het te hebben gezien maar zijn dat niet meestal marginale families met de meest waanzinnige voornamen?

€340 is idd niet veel, dat doen wij gemakkelijk op met gezin van 4.

Ik vond ze alles behalve marginaal. Dat gezin met 15 kinderen had duidelijk enkele (Chinese) adoptie-kinderen. Godzijdank zou ik zeggen, stel je voor...

Terug
Bovenaan