Jammer vr Max natuurlijk. Hij had natuurlijk deze altijd moeten binnenhalen. Voor de oranje fans ben ik blij, misschien al een voorproefje vr deze zomer!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij rode vlag situatie is er een uitzondering.Normaal stop de race als ze over 2u zitten? of is dat niet meer?
Ze hebben twee rondes doorgereden na de crash van Verstappen, en verstappen was nog niet over de lijn, dus zelfs als ze de race nu definitief afvlaggen, is Max zijn eerste plaats sowieso kwijt.En dan wint Max want die was eerste aan de lijn?![]()
RBR van superdag naar gans naar de puut.
Net bevestiging dat ze herstarten, bs, laat Perez maar in Hamilton rijden dan, niemand punten en Vettel 1st
hij heeft wel de beste banden.Ik zie Vettel z'n podium niet houden eerlijk gezegd. Die Alpha Tauri is sowieso sneller.
Ale ja, 't is redelijk onvoorspelbaar nu.
Fia member through a secret radio: Verstappen cannot become World Champion, that is bad for business! What shall I do?Sukkelaar, niemand heeft deze klapband bij Max gewild.
Sukkelaar, niemand heeft deze klapband bij Max gewild.
Ik vraag me eigenlijk af wiens verantwoordelijkheid het is?Man man...
Pirelli zal het mogen uitleggen.
Maar Pirelli geeft elk raceweekend een sheet af met de beste pitstop strategie. En daar hadden ze blijkbaar aangegeven dat je met een harde band toch ongeveer 40 ronden kan rijden. Dus ja, dan ga je er alsnog vanuit dat je die 40 ronden kunt halen. Max zat nu aan 32.Ik vraag me eigenlijk af wiens verantwoordelijkheid het is?
Ik kan me moeilijk voorstellen dat Pirelli een garantie geeft hoeveel ronden er zeker gereden kunnen worden op een band.
Indien het gewoon slijtage zou zijn en geen defect van de band, dan zou ik veronderstellen dat het team (eventueel overleg met rijder) kiest wanneer ze een pitstop maken?
Als je dan zo een RB fan bent zou je moeten blij zijn dat Perez nog voor de renstal kan winnen nu. Bij mechanische sporten gebeuren nu eenmaal zaken waar de piloot/renstal niets kan aan doen.Uiteraard een comment in een moment van grote teleurstelling
Hoort erbij maar het is toch wel heel jammer voor RBR en ze verliezen mogelijks nog 1e plaats, go Checo
Ja maar er was blijkbaar geen voorteken dat ze aan het slijten waren. De band begaf het plots gewoon.Ik vraag me eigenlijk af wiens verantwoordelijkheid het is?
Ik kan me moeilijk voorstellen dat Pirelli een garantie geeft hoeveel ronden er zeker gereden kunnen worden op een band.
Indien het gewoon slijtage zou zijn en geen defect van de band, dan zou ik veronderstellen dat het team (eventueel overleg met rijder) kiest wanneer ze een pitstop maken?
Als je dan zo een RB fan bent zou je moeten blij zijn dat Perez nog voor de renstal kan winnen nu. Bij mechanische sporten gebeuren nu eenmaal zaken waar de piloot/renstal niets kan aan doen.