FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
't is jammer genoeg een one-off. meer teams zouden dat moeten doen voor de classic GP's (Monaco, Spa, Monza, Silverstone)

Prachtige livery inderdaad!

Is er een reden dat ze niet meer met die livery’s rijden? Misschien omdat het te veel focus legt op 1 merk, en dat merk eigenlijk niet genoeg financieert waardoor het niet meer te verantwoorden is tov andere sponsers?

Prachtige livery inderdaad!

Is er een reden dat ze niet meer met die livery’s rijden? Misschien omdat het te veel focus legt op 1 merk, en dat merk eigenlijk niet genoeg financieert waardoor het niet meer te verantwoorden is tov andere sponsers?
Gulf is geen hoofdsponsor he.

in other news Codemasters EA heeft voor F1 2021 7 iconische piloten bekend gemaakt, die zullen gerekruteerd kunnen worden in My Team

- Michael Schumacher (94)
- Ayrton Senna (94)
- Alain Prost (93)
- Jenson Button (90)
- Nico Rosberg (89)
- David Coulthard (87) :laugh:
- Felipe Massa (86) :rofl:

Allez, Rosberg en Button zijn tenminste nog WK geworden, maar DC? toch altijd in de shaduw van Hakkinen gereden, en Massa heb ik nooit één van de betere gevonden, zelfs in zijn beste bijna-WK seizoen.

het zal weer niks mogen kosten hebben, zeker?

Oh god, komt dat vreselijk ultimate team gedoe nu ook al naar F1 games?
Niet dat ik die veel gespeeld heb maar ik heb in't algemeen iets tegen die game mechanic. DC lijkt me gewoon een bekende, recente naam. Iemand die nog maar dik 10-15 jaar F1 volgt, gaat hem eerder kennen dan een Hakkinen. DC heeft tot 2008 geracet en doet nu tv werk.
Massa.. daar heb ik ni meteen een verklaring voor. Misschien een grote Braziliaanse markt?

Iemand die 10-15 jaar F1 volgt (via ITV, toch ook een "grote markt"), kent ook Davidson en Chandhok beter dan Hill.
maar ik zou toch ook liever die laatste in een "Icons Pack" zien
(oh, en My Team trekt in niks op Ultimate Team, het gaat veel dieper dan dat. Het zat al in F1 2020, en heeft dus niks met EA te maken)

BTW: geen F1 op vrijdag in Monaco. vrije trainingen zijn morgen al

Mee akkoord hoor. Maar ik gok dat zo'n commerciële redenering aan de basis ligt van die beslissing.
Een ex collega van die volgt F1 nog maar dik 10 jaar. Die gaat meer interesse hebben in DC dan in Hill.

En oef @ dat my team gedoe.

Norris zijn helm voor dit weekend;
Y055ivF.jpg

Reminds me of this :ROFLMAO:

tenor.gif

vreemd, ik krijg hier een mail dat ik mijn F1TV abo niet wou verlengen? ik dacht dat dat automatisch was :laugh:
zijn er nog kortingcodes te vinden?

(ik ben trouwens ook gewoon aan het kijken op datzelfde moment)

qualifying zaterdag wordt chaos. Schumacher is aan de piscine al vol in de remmen moeten gaan tijdens een fast lap, omdat Perez in een cooldown lap, en niet bewust was dat Schumacher achter hem kwam. het is sowieso superdruk op de baan in dat éne uurtje. ik denk dat er niet 1 clear rondje gereden is

dan 20 wagens op verschillende tempo's die op een kwartier een snelle ronde moéten zetten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan