FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ferrari zit er precies goed bij zeg ! Laat ons hopen dat ze dat kunnen door trekken voor straks. En Mercedes valt dan weer tegen, ofwel is dit de zoveelste zandzakkerij van hun, kan natuurlijk altijd. Maar volgens commentaar lijken ze wel een probleem te hebben voor straks.

Da's eum, dubbel. Voor de rest wel sterk van Leclerc vandaag. Het was wel close met Verstappen.

Bijna alle wagens lijken veel vinniger dan de Mercedes.

Crash is vooral in voordeel val Leclerc en Verstappen.
Leek mij dat Sainz hier nog sneller kon.

Bijna alle wagens lijken veel vinniger dan de Mercedes.

Crash is vooral in voordeel van Leclerc en Verstappen.
Leek mij dat Sainz hier nog sneller kon.
hij moet wel hopen dat zijn gearbox geen schade heeft.
anders heeft hij een gridpenalty he.

Ik wil er echt niet vanuit gaan dat Leclerc dit met opzet heeft gedaan, maar dat insturen in die bocht was nu echt wel opvallend slecht, hoe hard hij tegen de vangrails ging. Normaal kan je die wel schampen als je te snel en te scherp instuurt, maar dit was toch opvallend slecht ingeschat van hem.

Soit, hopelijk een leuke race, gezien Max wel gek genoeg is om een inhaalactie te proberen in Monaco kan het nog wel leuk worden.

Ik vind dat ook maar een vreemd incident...

Schumacher hebben ze ooit van pole naar de laatste plaats gezet omwille van wat gepruts en geklungel in de laatste bocht.

Alles, de complotters zijn er weer bij 🤣
Dat van Schumacher was een bewuste stuurfout
Dit is een manoeuvre dat de wagen beschadigt, mogelt de gearbox en dus gridpenalty.

Maar hij heeft het express gedaan hoor.

Alles, de complotters zijn er weer bij 🤣
Dat van Schumacher was een bewuste stuurfout
Dit is een manoeuvre dat de wagen beschadigt, mogelt de gearbox en dus gridpenalty.

Maar hij heeft het express gedaan hoor.

Kijk nu gewoon eens naar die beelden. Vind jij dit een normale stuurfout? Zo opzichtig? Hij lijkt zelfs niet eens voluit die bocht in te gaan, en het is echt niet gewoon schampen, hij lijkt er echt naar toe te sturen.

Ik ben allesbehalve een complotbedenker, maar ik vind de manier waarop wel best verdacht ja. Bij Schumacher was het belachelijk opvallend, uiteraard gaat niemand dat zo nog riskeren, maar hier kan Leclerc best gedacht hebben dat een kleine beschadiging niet zoveel kwaad kan én dat ze hem dan zeker niet gingen verdenken van dit opzettelijk te doen.

Nu, volgens mij kunnen ze aan de hand van de data wel onderzoeken of dit moedwillig was of niet.

Kijk nu gewoon eens naar die beelden. Vind jij dit een normale stuurfout? Zo opzichtig? Hij lijkt zelfs niet eens voluit die bocht in te gaan, en het is echt niet gewoon schampen, hij lijkt er echt naar toe te sturen.

Ik ben allesbehalve een complotbedenker, maar ik vind de manier waarop wel best verdacht ja. Bij Schumacher was het belachelijk opvallend, uiteraard gaat niemand dat zo nog riskeren, maar hier kan Leclerc best gedacht hebben dat een kleine beschadiging niet zoveel kwaad kan én dat ze hem dan zeker niet gingen verdenken van dit opzettelijk te doen.

Nu, volgens mij kunnen ze aan de hand van de data wel onderzoeken of dit moedwillig was of niet.
jonge, als ge met een kleine stuurfout de kwalificaties wilt saboteren, doet ge zoals Schumacher. Rechtdoor in de Rascasse, of in de Loews parkeren. Tegenwoordig moet sowieso al niet veel moeite doen om een rode vlag te fixen.

met deze crash: als zijn gearbox geraakt is, moeten ze een nieuwe steken. en dan heeft hij 5 plaatsen grid-penalty

als het chassis geraakt is, moet hij een nieuw nemen, en dan moet hij uit de pitlane starten

terwijl hij normaal top 3 zou starten, moest hij zijn ronde niet verbeteren.
Mazespin niet meegerekend, is het gemiddelde IQ in de F1 toch wel een stuk hoger dan dat hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan