Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou nu echt niemand per ongeluk kunnen overkomen...
Kijk nu gewoon eens naar die beelden. Vind jij dit een normale stuurfout? Zo opzichtig? Hij lijkt zelfs niet eens voluit die bocht in te gaan, en het is echt niet gewoon schampen, hij lijkt er echt naar toe te sturen.
Een opzichtige stuurfout, laat me niet lachen.

Wat lees ik hier allemaal? Hier zitten toch wel een paar die van het padje af zijn hoor.Een opzichtige stuurfout, laat me niet lachen.
Tsunoda is in FP2 op dezelfde manier gecrashed. De theorie van Chandhok was toen dat er mogelijks een tikkeltje meer grip als anders lag op dat stuk (iemand voor hem die bij het remmen locked en daardoor meer rubber op de baan neergelegd heeft) waardoor uw beweging veel sneller effect heeft.
Vergeet ook niet dat die mannen niets zien he, enkel de binnenkant van hun voorwielen. Vanop die on-board heb je al veel meer zicht dan zij, dus een groot deel van die dingen is op gevoel.
Zouden ze niet gewoon per ongeluk van auto gewisseld hebben bij Merc?![]()
Lewis Hamilton is boos: "Er komen lastige gesprekken met het team" | sporza
Er zal een hartig woordje gepraat worden bij Mercedes na de kwalificaties voor de GP van Monaco. "Zaken die gedaan moesten worden, zijn duidelijk niet gedaan", zei wereldkampioen Lewis Hamilton.sporza.be
Hamilton not pleased![]()

Sorry, maar met wat in het verleden in de F1 al gebeurd is kan je toch niet zeggen dat dit zo vergezocht is dat ik daarom "van het padje af" zou zijn.
En de uitleg dat die mannen niks zien, allé kom. Ze kunnen 100den rondjes zonder problemen die chicane nemen. Dan ligt het echt niet aan het feit dat ze zogezegd bijna niks zien. Dat ze over het randje gaan en te scherp insturen, ja, dat zeker en vast. Maar ik vind hier het contact zo fors, dit is niet gewoon schampen door iets te scherp of te fel te zijn, hij stuurt echt zo opzichting naar die vangrail. Kan best een gewone fout zijn, maar de mogelijkheid dat het toch bewust is 100% uitsluiten? Nee, dat kan niemand.
Dat zou nu echt niemand per ongeluk kunnen overkomen...
Dat is nog het toppunt, durven zwaaien met het verleden terwijl dat, wanneer je een vollediger (lol) beeld zou hebben van het verleden méér dan duidelijk is dat een gebroken stuurstang door een tikje in de bocht bij een plejade aan piloten is voorgekomen.
Dit is van het padje af, omwille daarvan. Complottheoriën zijn meestal niet gebaseerd op waarheid.
Allé man, overdrijf anders eens, verzieken van de thread, serieus?Die uitzonderingen zijn ook maar dat. Uitzonderingen en een zwarte plek op de momenten wanneer ze voorkwamen. Dat hier naar boven halen is onzinnig, ja zelfs verzieken van de thread imo.
Akkoord dat het idd vergezocht lijkt en heel erg dwaas zou zijn.On het geval Leclerc: de mogelijke voordelen wegen toch niet op tegen de mogelijke nadelen op deze manier?
Bij Schumacher was dat anders: die deed het op een extreem lullige manier waarop hij zijn wagen ook nog spaarde.
En crashgate is nog een brug verder..