FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
bwa, 't is ook een beetje idioot van FIA en FOM om elke keer weer in te zetten op méér aerodynamica en méér bochtensnelheid en grotere wagens, terwijl het circuit waar ze hun belangrijkste race op houden daar absoluut niet geschikt voor is.
Achter mijn zin moest nog staan: "met moderne F1 wagens"

Amai, dit was inderdaad wel een afknapper qua race. Wel goed voor het kampioenschap, ma bon..

Net het klassement eens bekeken.
Norris staat na 5 races gewoon losjes derde. Voor Bottas en Perez. Prachtige seizoen start toch van hem.

Ik heb heel hard van de race genoten eigenlijk :unsure: Had Leclerc graag zien winnen, maar de uitslag is prima voor het kampioenschap.

In Monaco zijn de piloten op zaterdag belangrijk en de teams op zondag. 't Is tof om te zien hoe AM iedereen het nakijken geeft puur op strategie en dat Mercedes zo zwaar in de fout gaat op dat gebied (voor Hamilton dan) is toch ook echt een zeldzaamheid.

Ik vind zo'n dingen boeiend om naar te kijken, maar ze rijden elkaar inderdaad niet op circuit voorbij.

Heb de race gisteren in FFW gekeken, saaier dan ooit toch.

Allé, het blijft fantastisch als liefhebber om die auto's daar te zien rondrijden, zeker de onboard beelden, maar om daar 1u40min zo naar te liggen kijken, nee, kan ik mij niet meer voor opladen.

Ik weet dat het heilgschennis zal lijken, en heb ook geen idee of het daar überhaupt kan, maar mss moeten ze toch eens nadenken over een andere layout van het circuit.

De regie was vreselijk maar lijkt me ook moeilijk in Monaco... en dat geluidje bij replay irriteert me ook al ;p

Jah... Bij de allereerste spannende actie, ging het plots over naar een shot in de pits 😂
Lol, zat toen net hetzelfde te denken, gebeurt er eindelijk eens iets (met 3 de 1ste bocht in na een pit exit van iemand, weet niet meer juist wie), gaan ze over naar de een beeld van iemand die de pits in gaat.

Dat is toch een enorm dikke fail als regisseur, om weg te zappen bij zowat de enige spannende actie van de hele race. :wallbash:

Was bij Vettel/Gasly. En dan tonen ze een onboard replay van Hamilton omtrent hetzelfde gevecht, en cutten ze weer weg net voor het interessant is..

:lol:

Naar 't schijnt zijn dat lokale broadcasters die
de regie overnemen in Monaco.

Laatst bewerkt:
Oh btw, Serena Williams die de vlag zwaaide, wat was dat voor iets belachelijk 😆 die heeft toch wel wat meer schwung in die arm zitten, denk ik zo.

Jammer en misschien heiligschennis dat ik het zeg, maar zeker met de huidige wagens is Monaco toch een schijtrace om naar te kijken.

Jammer en misschien heiligschennis dat ik het zeg, maar zeker met de huidige wagens is Monaco toch een schijtrace om naar te kijken.
Toch al dik 20 jaar ondertussen.

Voor mij mocht het al lang van de agenda geschrapt zijn. Het argument pro is dan vaak "inhalen is geen noodzaak voor een mooie race" - mijn idee daarover start van de andere kant: "een race waar inhalen van op voorhand al uitgesloten is, is nutteloos".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan