FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat scheelde inderdaad .6 seconde.
Ze hebben nu ook wel niet zoveel snelle ronden kunnen doen dus hun pace zal wel beter meevallen dan nu blijkt. Maar het valt wel op dat zowel Hamilton als Bottas zeer gedemotiveerd klonken over de radio.
Ik denk eigenlijk niet dat ze aan de pace van Red Bull en Ferrari kunnen. En als er dan nog wat overperformers als Gasly voor schieten...

Ai Mercedes, weer geen tijd kunnen neerzetten en ook 2x nieuwe banden gebruikt. Red Bull wel voordeel hier nu.

ik denk niet dat Red Bull hier voordeel nódig heeft, tov Mercedes. Ferrari is een grotere dreiging, Merc werkt precies niet op stratencircuits

top 5 binnen 1 tiende.
top 9 op een halve seconde.

het leuke is dat bvb Mercedes tijd goed maakt op het rechte stuk, waar Red Bull het doet in de twisty bits.

Eeeeechhht... Hoe vaak gaat die nog pole pakken door een rode vlag.

Tsunoda gaat ook kletsen krijgen door dr. Marko.

Wel jammer voor VER, enig positief punt is dat Bottas P10 staat en een voordeel geeft voor het constructeurskampioenschap aan RB.

RBR verkloot het toch zelf.
Perez die geen tow geeft en zelf op p7 eindigt.

2e Run vertrekken ze ook weer op een slechte positie .
Echt prutsers daar.
Edit: Verstappen had blijkbaar purple in s1 en 2

Laatst bewerkt:
So ??? Hij heeft em tenminste nu niet geparkeerd... Kan Leclerc niet aan doen eh dat die dikke tow krijgt van Hamilton en dat die Jap de muur in tetst.
Natuurlijk. Dat was vooral de frustratie van de moment langs mijn kant. Red Bull misloopt hier toch een serieuze kans en dat vind ik als supporter zuur.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan