Plakt alles bij jullie ook zo? Bal is precies een beetje traag en spelers ook. Bezig met mijn playoffs 4 wins na 5 wedstrijden, resultaat dus erg goed maar de gameplay is een beetje meh, liep een pak smoother eerder deze week. Deze morgen wel een update moeten downloaden weet niet of die iets veranderd heeft. Ik speel op PC dus de patch kregen wij al vorige week.
De patch trekt op den hond zen botten, en is zo mogelijk nog slechter als het al was...
Paar dingen die mij al opvallen, uw keeper duwt ze nog meer in eigen doel als ge hem op zijn lijn brengt bij vrije trappen voor doel, plezant, want als ge der niet aankomt is hij overal hopeloos te laat
De corners die ik gaf zijn aangepast, vroeger stond er altijd iemand vrij voor de zijkant van de 16 te wachten, ik probeerde vaak dz corner glitch, maar lukte mij maar in 4 percent van de gevallen ofzo, maar dit was wel handig die extra speler die stond te wachten om gevaar te kunnen creëren (zonder de corner glitch) nu mik ik naar dezelfde plaats en geeft gewoon een lompe pas in de 16, naar de eerste verdediger van de tegenploeg, lomper kunnen ze het niet hebben gedaan, en voorzetjes in het pack lukken al gans deze editie niet voor mij, tenzij ge tegoei weet waar ge ze gaat plaatsen is dit nutteloos imo
En de ref laat ook nog meer circle abusing toe dan er al was, wat is dat toch deze fifa, ik mix soms zelf is circle om de bal af te pakken, maar der zijn er die niet anders doen, echt triestig deze gameplay, ik weiger dit gewoon op deze manier te doen, en de game beloont u wanneer ge het consistent doet...
En mijn middenveld trekt echt op niks meer, zou redelijk ok moeten zijn met Guendouzi en Kanté, maar die spelen niks meer klaar
Akkoord dat de wins moeilijker worden als ge tegen uw plafond speelt, maar gameplay gewijs lukt me gewoon niks meer, hiervoor had ik het gevoel dat ik toch meedeed in de match, nu is het de ene ziekenhuis bal achter de andere... Ik denk wel dat ik teveel press met r1, zodat mijn mannekes uit positie beginnen, te lopen, maar dat is verdediging die beter moet, aanvallend is het goals met veel moeite bijeen harken, alles kost precies zoveel moeite voor men ploegsje, niks dynamisch meer derin, maar voor de rest top patch wel
Wins blijven compleet uit gewoon, da zal weeral gene wl worden hier eh