Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rekening houden met 5% EA tax. als je naar duurdere spelers gaat telt dat snel doorNet eens voor de eerste keer wat kaartjes geflipt. Heel kleinschalig 9 kaartjes aan 650 gekocht en voor 950 verkocht. Begin te begrijpen als je hier uw tijd en betere spelers kan vinden dit wat kan opleveren.
Krijg jij Controllers van PlayStation?Mijn vrouw heeft mij FIFA 22 cadeau gedaan, nu ben ik nog verplicht om het te spelen![]()

GGNet een icon gepakt uit de lvl 18 reward!
Welkom Trezeguet!
Tis nog maar de eerste week... zat je in 21 ook na 1 week in DIV1? De grote "pro's" hebben zelf moeite om in DIV 1 en Elite te geraken.fuck div 5 echt waar
16 points per fucking lose
doet pijn om te zien dat ik van div 1 in 21 nu alles verlies in div 5
kheb zelfs al meer loses dan wins
vorig jaar won ik meestal op legendary nu moet ik op pro spelen om zeker te zijn dat ik winTis nog maar de eerste week... zat je in 21 ook na 1 week in DIV1? De grote "pro's" hebben zelf moeite om in DIV 1 en Elite te geraken.
en soms heb ik het zelfs op pro lastigZwijgt er mij van, wat moet ik dan zeggen, ik verlies vantijd zwaar op semi prof...vorig jaar won ik meestal op legendary nu moet ik op pro spelen om zeker te zijn dat ik winen soms heb ik het zelfs op pro lastig
en ik zat redelijk rap in div 1 ja
hupla net verloren op pro met 28% balbezit
Jaja al dat pro geweld hier,Lol da snap ik ni ze. Op pro win ik met men ogen toe. Wereldklasse is ook al ni veel moeite meer enkel legendary is jah legendary...
Nuja als ge de naarvorenstampeenlopen tactiek van 21 blijft gebruiken durf ik het mss nog snappe![]()