FIFA 22

FIFA 22

Eerste ragequit is een feit :woohoo:
Hoe verwachten ze nu van mensen dat die het fijn vinden om vanaf het moment ze fifa beginnen te spelen, ze uitkomen tegen veel te sterke teams?
Je hebt nog geen geld om spelers te kopen, maar je moet wel al meteen met uw 50-pace verdedigers proberen Lukaku af te stoppen.
Waar is de logica?

Seizoenen blijft voor mij gewoon het ideale. Geen gezeik met 70 teams die tegen 85 teams moeten.

Ik word daar gewoon agressief van :D

Hoe verwachten ze nu van mensen dat die het fijn vinden om vanaf het moment ze fifa beginnen te spelen, ze uitkomen tegen veel te sterke teams?
Je hebt nog geen geld om spelers te kopen, maar je moet wel al meteen met uw 50-pace verdedigers proberen Lukaku af te stoppen.
Waar is de logica?

Seizoenen blijft voor mij gewoon het ideale. Geen gezeik met 70 teams die tegen 85 teams moeten.

Prijzen zijn enorm laag tot nu toe. Dus als je even door bijt en ook wat Squad Battles en SBC's doet, heb je snel een goed team hoor.

Gisteren nog 50 IF Tchouameni's gekocht voor 11k :biglaugh::biglaugh:
Nu hopen op Wissam als Ligue 1 Potm. Nu wel al profit nog mensen aan het investen en redelijk wat hype op die speler

16-4 geindigd in WL, laatste 4 games moeten winnen.
Nieuwe WL systeem is wel tof dat het minder stress met zich meebrengt, toch een pak meer casual ervaring, ze proberen duidelijk rivals nu de hardcore plek te maken.

Op zich ook beste gameplay sinds Fifa18. enkel nog veel zaken die ze moeten fixen:
- passes die bij random spelers terecht komen
- player switching die alweer op niets trekt
- ai tackling en ai block, wordt echt elk jaar erger en erger.
- finishing!! afmaken in de 16 is extreem moeilijk, je moet net beloond worden wanneer je kansen kan creeeren.
- keeper die al hun breincellen verliezen als je van buiten de 16 schiet.
- jammer genoeg servers, die ze wss nooit gaan fixen.
- tackles of interceptions die te vaak terug naar de tegenstanders gaan.

meeste van deze zaken staan in de patchnotes maar EA kennende, maken ze het vaak erger met patches :smh:

Wa ne rip off, al 90+ matchen voor moeten spelen
Dat was vorig jaar toch ook al? Verschil is dat ge nu vanuit een lage divisie start en dat je daar niet veel punten in verdient. Eens je op een normale div zit zou ik denken dat het even vlot moet gaan. En eens in de WL verdien je daar wellicht ook weer punten?

is normaal dat je elke week terug je punten moet halen toch.. :)
Goh moet zeggen van ni, verlede jaar zat ge met 1500 punten in de weekend league en als ge zilver haalde had ge auto qualify. Nu beweren ze dat ze het toegankelijker wille maken voor mensen maar limiteren ze aantal toegangen en moet ge weer aan die 1500 punte zien te gerake. Voor de try hards onder ons geen probleem, voor casuals toch iets minder positief vind ik.

16-4 geindigd in WL, laatste 4 games moeten winnen.
Nieuwe WL systeem is wel tof dat het minder stress met zich meebrengt, toch een pak meer casual ervaring, ze proberen duidelijk rivals nu de hardcore plek te maken.

Op zich ook beste gameplay sinds Fifa18. enkel nog veel zaken die ze moeten fixen:
- passes die bij random spelers terecht komen
- player switching die alweer op niets trekt
- ai tackling en ai block, wordt echt elk jaar erger en erger.
- finishing!! afmaken in de 16 is extreem moeilijk, je moet net beloond worden wanneer je kansen kan creeeren.
- keeper die al hun breincellen verliezen als je van buiten de 16 schiet.
- jammer genoeg servers, die ze wss nooit gaan fixen.
- tackles of interceptions die te vaak terug naar de tegenstanders gaan.

meeste van deze zaken staan in de patchnotes maar EA kennende, maken ze het vaak erger met patches :Smh:
Agree met dees, al heb ik zelden die serverproblemen

Goh moet zeggen van ni, verlede jaar zat ge met 1500 punten in de weekend league en als ge zilver haalde had ge auto qualify. Nu beweren ze dat ze het toegankelijker wille maken voor mensen maar limiteren ze aantal toegangen en moet ge weer aan die 1500 punte zien te gerake. Voor de try hards onder ons geen probleem, voor casuals toch iets minder positief vind ik.
Die play-offs zijn WL.. je krijgt er ook rewards voor. dus ik vind het niet meer dan normaal. maar dat is mijn mening :)

Waar is de logica?

Ik moet in seasons de helft van mijn wedstrijden met Brugge tegen PSG spelen.

Terug
Bovenaan