Dat is dikke zever. Scripting zit al zo lang in fifa. In career en online seasons heb je daar minder of geen last van maar 2 of 3 jaar terug is er eens iets gelekt dat scripting wel degelijk in werking gaat in FUT als je een achterstand hebt of een team van een paar ratings minder. Squad battles is hier het grootste voorbeeld van. Wat de AI daar soms uitsteekt om toch maar een goal te maken. Om nog maar te zwijgen van chemgate x aantal jaar terug.Wat mijn gedachtengang is
Natuurlijk zijn er spelers die zich veel beter aan de meta kunnen aanpassen dan anderen en tactiek helpt zeker voor een groot deel en gaat je soms ook een extra overwinning bezorgen. Maar EA gaat geen gamemode die 1.6 biljoen oplevert(fifa21) aan het toeval overlaten. Maar ik vind fut nog altijd wel tof, ik wil niet alleen negatief zijn. De grind, objectives en competie maken het nog altijd intressant voor mij. Maar als je liever gewoon voetbal speelt zonder veel zever kan ik alleen maar online seasons aanraden voor sommige hier.