FIFA 22

FIFA 22

Zonder uw hele methode te moeten prijs geven, enige tips naar wat te kijken? Doe je dan "gewone" flips met een paar hondert coins winst per kaart?
Ik heb een paar kaarten waar ik altijd mee trade. De laatste 2-3 dagen ben ik er optimaal mee kunnen beginnen traden (nog wat leren uit fouten int begin en beetje de markt leren kennen). De kaart die me meeste winst op brengt probeer ik aan te kopen voor max 450 coins, maar afhankelijk van hoe laat het is en de moment van de dag/week kan je ze ook lager aankopen. Gisteren was ik lang wakker en heb ik er nog 20 kunnen kopen voor 350 coins (via bod) en doorheen de nacht en dag vandaag heb ik er eigenlijk geen enkele verkocht, maar dat omdat ik de vooravond afwacht als ook de vroege nacht ( half 11 tot half 12 ish ) zijn momenten waar ik al meeste succes had om diezelfde kaart te verkopen voor maar liefst 800 a 900 coins buyout per kaart. In het geval van gisteren had ik een hele goeie drop in de markt en heb er 35 verkocht voor 1200-1300 coins per kaart ( aangekocht voor 450/stuk ). Dat is wat ik nu doe, gisteren avond 90 kaarten aangekocht varierend tussen 350 tot 450 en hiernet rond half 5 was er een groot tekort van de kaart en heb ze allemaal verkocht voor 950/1000 stuk. Heb niet gewacht tot er weer een 1200 drop is, want als ik die dan mis zit ik er een dag langer meer en dat is een grotere waste dan ze nu voor 950 te verkopen en meteen nieuwe te beginnen aankopen.

Omdat dit meer een proces is dat ik 2-3 keer op een dag eens 20-30 min doe, heb ik ook een ander kaartje ( varieert al eens welke da is ) dat ik met 150 coins profit verkoop, dit is meer tussendoor, op de wc of tijdens de pauzes of in de zetel voor tv. Kopen en meteen verkopen.

Is wel wat oefenen, de eerste dagen maakte ik mss 10K winst en stak ik er 2-3 uur werk in, nu vandaag was het 40K winst en 1-2 uur werk.
Beste tip is zoek een kaart waarvan ge de markt goed kent en ge veilig kunt op traden en weet daje er winst mee kunt maken. Om te tonen dat het worth is. Ik heb maandag TOTW Jesus gekocht en had toen nog 11K coins over, nu op dit moment heb ik 160K coins en nog 30 kaarten klaar voor verkoop. En heb mijn rewards packs van Rivals nog niet geopend (ik wacht op de OTW team 2 )

Manager league swappen is ook makkelijk en brengt me echt duizende coins op voor 10 min werk. Je gaat bv BPL kijken en je zoekt hoeveel de goedkoopste rare manager daar is, bv 1000 coins. Dan koop je die bpl kaarten voor manager voor 150 coins ( bid ) en ne manager rare kan je vinden voor 350 coins. Samen is da 500 coins en verkoopt em voor 1k is da 500 coins winst per manager. Sommige leagues gaan tot 2k tot 3k coins per manager. Als je zo 30 managers hebt op dag aan 1.5k coins bv. 45k coins per dag voor 10 a 20 min werk maximum. En Argentijnen verkopen voor veel meer omdat veel hybrids spelen met Messi. En aangezien Argentijn manager Messi chem boost geeft zijn die wel gewild in sommige leagues.

@KBE die kende ik niet, lijkt me als je hem onder de knie hebt nog veel beter dan wat ik doe. Ga het wel houden met wat ik gewoon ben en werkt nu :p

@KBE die kende ik niet, lijkt me als je hem onder de knie hebt nog veel beter dan wat ik doe. Ga het wel houden met wat ik gewoon ben en werkt nu :p
Ik ken hem ook maar via iemand, maar werkt echt super goed op console. Op pc kan je bv niet zoeken op league voor die kaarten op console wel. Daar koop je ze heel snel. Zeker u methode blijven doen, na tijd stoppen de methodes omdat iedereen ze doet.

True, heb ook geen issue uit te leggen wat ik exact doe, maar de kaart waarmee ik het doe ga ik niet zeggen xD

Iets anders, nog iemand benieuwd naar een bepaalde OTW 2 kaart? Kijk zelf uit naar Lukaku, khoop dat hij niet te duur is.
Waneer koop je die best? Weekje wachten, of langer? of minder lang?

Edit: komen weer net geslaagde aankopen binnen terwijl ik hier type, hihih

De Castro is aan de laatste SBC bezig voor Ronaldo. 😂

Edit:
SorZYzo.jpg

2 uur mee bezig geweest om ze allemaal te doen.

Laatst bewerkt:
Kant ie nog een controller naar de kloten smijten omdat hij em naast trapt.
Al gelezen da Fifa volgend jaar zelf gewoon de toer zou opgaan van Pes en gratis versie brengen van FUT met carreer dan te betalen. Wat ze eigenlijk beter gewoon zouden doen ipv elk jaar hun game te verkopen.

Natuurlijk op gegeven moment heeft iedereen wel hun super team en veel money is dan niet meer te maken voor EA . Dus zie ze dit eigenlijk ook niet echt doen, tenzij je elk jaar opnieuw moet starten met FUT.

Voor diegenen die nog twijfelen over de gameplay: net even die Anders Vejrgang in t oog gehouden op twitch, vroeger speelde hij ze allemaal op een hoopje, ge moet is zien hoe hij nu aan t sukkelen is voor gewoon de match te kunnen naar zijn kant toe trekken...

Das diene kerel van dat WL record voor alle duidelijkheid

Je gaat echt niet met een gelukje in een winstreak van DIV 5 naar 2 gaan ze, dat is dan een gelukje van 6 matchen op rij winnen :pZe
Zelfs al verlies je 50 matchen op rij en win je er 2 ga je een divisie naar omhoog, zo moeilijk is het dus niet in om een paar divivies boven je niveau te geraken.

Soit mijn grootste inkomen is trading dus ik blijf gewoon lekker in divisie 8 zitten. Rival rewards zijn niet eens de moeite dit jaar. Ik speel gewoon 1 matchke om te winnen en het volgende quit ik onmiddelijk. Dan zijn mijn objectives in elk geval gemakkelijk, mij gaan ze nie liggen hebben ze. :cool:

zijn de tegenstanders in friendly zoals vorig jaar ? want ik kan er geen enkele winnnen precies allemaal div 1??? probeer als sinds gisteren 1 keer te winnen

Laatst bewerkt:
Ik ben nu aan de laatste hybride nations bezig maar zou de loyalty glitch moeten doen. Mijn ploeg is nu 86 haalt die nadien de honderd na die 10 matchen?

Wat is dat weer voor nen dikke zever:

Ok dat ze nu rode kaarten uitdelen in silver lounge, maar dan moet ge wel consistent zijn, ik sub dus de kerel met rood, speel nieuwe match, heb terug rood en nu zit ik met 2 rode kaarten, die ik al had + de nieuwe

Ze zijn er echt alles aan aan t doen om mij te dégoûteren met deze editie

Moet ik nu echt een non friendly spelen om deze kerel uit rood te halen?

Ja EA, gelijk ze hier zeggen: à côté de la plaque, en geen klein bekke

Ik ben nu aan de laatste hybride nations bezig maar zou de loyalty glitch moeten doen. Mijn ploeg is nu 86 haalt die nadien de honderd na die 10 matchen?
Denk ni, max 11 dacht ik toch, maar mss als ge spelers niet hebt moeten kopen mss nog minder? Maar daar ben ik niet zeker van

Terug
Bovenaan