FIFA 22

FIFA 22

Zelfs al verlies je 50 matchen op rij en win je er 2 ga je een divisie naar omhoog, zo moeilijk is het dus niet in om een paar divivies boven je niveau te geraken.
Je gaat echt geen DIV omhoog door 2 maal na elkaar te winnen eh... kweet niet wat gij smoort, maar tis goeie shit :p

Je zal keer ene rank stijgen of een checkpoint, maar geen div tenzij je al op de laatste rank van je DIV zat. In elk geval je gaat niet door 3-4 games op rij te winnen 3 div's omhoog zitten + als je er dan zo veel op rij wint wilt het zeggen dat je in de hogere hoort...

Je gaat echt geen DIV omhoog door 2 maal na elkaar te winnen eh... kweet niet wat gij smoort, maar tis goeie shit :p

Je zal keer ene rank stijgen of een checkpoint, maar geen div tenzij je al op de laatste rank van je DIV zat. In elk geval je gaat niet door 3-4 games op rij te winnen 3 div's omhoog zitten + als je er dan zo veel op rij wint wilt het zeggen dat je in de hogere hoort...
Mensen willen gewoon veel winnen (en dus makkelijkere tegenstanders). Als je niet makkelijk wint of nipte matchen hebt zal je vermoedelijk tegen mensen van uw niveau spelen.

Wat is dat weer voor nen dikke zever:

Ok dat ze nu rode kaarten uitdelen in silver lounge, maar dan moet ge wel consistent zijn, ik sub dus de kerel met rood, speel nieuwe match, heb terug rood en nu zit ik met 2 rode kaarten, die ik al had + de nieuwe

Ze zijn er echt alles aan aan t doen om mij te dégoûteren met deze editie

Moet ik nu echt een non friendly spelen om deze kerel uit rood te halen?

Ja EA, gelijk ze hier zeggen: à côté de la plaque, en geen klein bekke
Geen rood pakke he 🤣

Ik ben nu aan de laatste hybride nations bezig maar zou de loyalty glitch moeten doen. Mijn ploeg is nu 86 haalt die nadien de honderd na die 10 matchen?
Je gaat nooit die 100 halen met loyalty aangezien dat max 11 gaat zijn want 11 spelers. Deze zouden dan nog eens allemaal gekocht moeten zijn. Spelers die je packt e.d. hebben die bonus al.

Ik heb die moeilijkere challenges gedaan met echt gericht te kopen aanvullend met wat ik had. Ff googlen voor voorbeeldteams, genoeg te vinden hierover.

da spel lagged gewoon als ge een skillmove doet LOL
Heb da vooral veel als ze aan mijn doel zijn dat da spel begint te laggen. Heb ook wel last van frame drops met momenten.

Gisteren avond toch ferm op men heupen gekregen van die keepers. Wat die allemaal deed voor een 83 rating te zijn, nog nooit gezien.
Pakte gewoon letterlijk alles, zelf leeg doel harde trap springt em daar van rechts naar midden en pakte dit. Elk jaar klaagden dat keepers niets deden, maar nu zijn we heel overdreven in wat ze redden. Kan precies niet scoren ook alsk dicht op doel kom.

Ugh ik krijg het op mijn heupen van die SB

Een flut 81 ploegske speelt wereldklasse niveau *2 op fokkin professional

Vreeeee plezant die modus, ik kan daar niks in doen of ben de bal al kwijt

Heb da vooral veel als ze aan mijn doel zijn dat da spel begint te laggen. Heb ook wel last van frame drops met momenten.

Gisteren avond toch ferm op men heupen gekregen van die keepers. Wat die allemaal deed voor een 83 rating te zijn, nog nooit gezien.
Pakte gewoon letterlijk alles, zelf leeg doel harde trap springt em daar van rechts naar midden en pakte dit. Elk jaar klaagden dat keepers niets deden, maar nu zijn we heel overdreven in wat ze redden. Kan precies niet scoren ook alsk dicht op doel kom.
Was die keeper Pope :3? Die is nog steeds zo OP af.

Headsup aan diegene die het nog niet hadden opgemerkt in de settings en voor diegene die zoals ik wat moeilijkheden hebben met right stick spelers wisselen

Er is een nieuwe optie bij iets van rotation, ik vind die in alle geval goed, laat me toe om zelf speler aan te duiden bij het verdedigen ipv 6 kere op L1 te duwen eer de juiste speler aan spel komt

De 2 andere van relative to ball of relative to player liggen mij niet echt, ik ben sneller met dit, je moet wel je keuze nog bevestigen met L1, maar vind dit vrij vlot gaan

Terug
Bovenaan