FIFA 22

FIFA 22

Gaan we het doen in SB deze week?

image0.jpg
Als ge al u matchen al gespeeld hebt zalt niks worden pijzek :p

Div 6

Seg bij al die rewards (die tussenstappen zogezegd) staat er dat deze donderdag worden gelost, maar het seizoen duurt nog 29 dagen

Ik snap voorlopig nog ni veel van het nieuwe reward systeem, dus krijgt ge enkel de packs van uw huidige stand, of krijgt ge voor elke divisie die ge zijt gepasseerd de rewards ?

Div 6

Seg bij al die rewards (die tussenstappen zogezegd) staat er dat deze donderdag worden gelost, maar het seizoen duurt nog 29 dagen

Ik snap voorlopig nog ni veel van het nieuwe reward systeem, dus krijgt ge enkel de packs van uw huidige stand, of krijgt ge voor elke divisie die ge zijt gepasseerd de rewards ?
Huidige stand.

Div 6

Je krijgt elke week rewards, je gaat op het menu rechts staan en klikt daar op. je drukt vierkantje en dat zijn de rewards die je wekelijks krijgt. Als je 3 of 7 matchen wilt krijg je de rewards van de aantal wins je hebt gehaald die week. Die van seizoen 1 krijg ja na het seizoen is afgelopen.

Wat doen die win streaks eigenlijk? Heb nu een match of 6 op rij gewonnen en er staat ook een blauwe +2 of zoiets bij, maar merk daar verder niet veel van?

Div 6

Der is bijna niks veranderd tegenover hoe het vorig jaar werkte qua rewards, enkel de manier van stijgen is wat veranderd. Wekelijkse rewards zoals altijd... en 1 keer per season ook een shity bonus rewards waar ze u even goe ne lekstok konden gegeven hebben :p

Ale we wandelen door de divisies nu, krijg ook wel veel meer dutsen en dutsen teams. Al helpt EA ze wel een handje, zo magisch voor de voetjes rollen naar die alleenstaande man voor doel. Toch al paar doen rage quiten ook :rofl: Ondertussen imobile erbij gezet in de spits. Wat een afstand schoten dat die kerel doet is hemels, en ja finesse shots. Nu nog aan het traden voor milito ( fut hero ) 250k ongeveer. Zit nu op 201k, ga morgen nog wat managers traden. Heb er deze week al stuk of 50 verkocht aan 1k coins winst.

Eerste 'plaatsingsmatch' verloren tegen kerel met een rood kaartje , mij toch wat geweerd en 2-6

En 4-2 verloren, dit wordt gewoon extra matchen zonder plaatsing whatsoever

Ik heb het al voorspeld, wl is voor de happy few

Laatst bewerkt:
Net da champs systeem eens bekeken, kvind dat vrij decent systeem. WL halen is niet zo moeilijk, beetje grinden maja wa doeie anders... en voor de beter spelers die zich voor de finals kunnen plaatsen zijn er nog meer rewards, net zoals er een elite league is in Rivals ook.. zie daar niks mis mee. Kheb geen issue met het feit dak nooit in die finals ga geraken want ik weet dak suck en verwacht niet dat iedereen altijd maar overal in PVP kan meedoen voor de grootste prijzen als ge veel slechter zijt. Denk dat het zelf niet leuk zou zijn die Final games met mijn niveau tegen al die mannen xD elke game slagen krijgen no thanks!

De Olympische gedachte gaat blijkbaar aan mij voorbij :unsure:

Kvond nochtans dat het niveau redelijk ok zat, maarja als ge tegen pros uitkomt telkens

Ale we wandelen door de divisies nu, krijg ook wel veel meer dutsen en dutsen teams. Al helpt EA ze wel een handje, zo magisch voor de voetjes rollen naar die alleenstaande man voor doel. Toch al paar doen rage quiten ook :rofl: Ondertussen imobile erbij gezet in de spits. Wat een afstand schoten dat die kerel doet is hemels, en ja finesse shots. Nu nog aan het traden voor milito ( fut hero ) 250k ongeveer. Zit nu op 201k, ga morgen nog wat managers traden. Heb er deze week al stuk of 50 verkocht aan 1k coins winst.

Zitten die Hero's voor de rest van het spel in de packs?

Terug
Bovenaan