Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Houden zo, da's beter voor uw gemoedsrustBen ik nu de enige die al 20 jaar gewoon online seasons speelt en nog niet eens te goei weet wat FUT etc... is?![]()

Packs en sbc's, zijn wel ultra rare voor te packen. Beetje zoals icons eigenlijk.Zitten die Hero's voor de rest van het spel in de packs?

Ik speel FUT en denk niet dat ik op een week meer als 15 matchen speel. Vorig jaar zelfs volledig First owner gegaan en op het einde had ik toch een dikke ploeg.Ik vind seasons ook veel chiller als ge zoals ik eens in de zoveel tijd eens wat matchkes speelt. FUT is een fulltime hobby als ge een deftig team wilt hebben. Ik begrijp de aantrekkingskracht van WL, Rivals en heel die reutemeteut niet echt. Laat mij 3-4 matchkes op een dag spelen, en ik heb het wel gehad. 50 op een week of 30(?) in een weekend neigt echt naar compulsief FIFA spelen in mijn ogen.![]()
Ik heb vorig jaar volgens mij 2 of 3 WL's gespeeld, en dan nog niet eens de volledige 30 matches (zijn er nu max 20), dan kreeg je ook al rewards.Ik vind seasons ook veel chiller als ge zoals ik eens in de zoveel tijd eens wat matchkes speelt. FUT is een fulltime hobby als ge een deftig team wilt hebben. Ik begrijp de aantrekkingskracht van WL, Rivals en heel die reutemeteut niet echt. Laat mij 3-4 matchkes op een dag spelen, en ik heb het wel gehad. 50 op een week of 30(?) in een weekend neigt echt naar compulsief FIFA spelen in mijn ogen.![]()
JaZitten die Hero's voor de rest van het spel in de packs?
This, fomo ken het gevoel. Dan doen ze wel goed met FUT.. speel je nu 3 maand niet kan je wel probleemloos inpikken maar toch altijd fomoIk heb vorig jaar volgens mij 2 of 3 WL's gespeeld, en dan nog niet eens de volledige 30 matches (zijn er nu max 20), dan kreeg je ook al rewards.
Maar ja, als ge genoeg hebt aan seasons moet je inderdaad misschien maar geen FUT spelen. FUT is heel leuk, maar ik vraag me soms ook af of ik nu Fifa opstart omdat ik wil sjotten of omdat ik FOMO heb.

Wat doe je dan? Golden managers kopen, specifieke league card kopen, die erop zetten en dan voor 1k meer verkopen?Ale we wandelen door de divisies nu, krijg ook wel veel meer dutsen en dutsen teams. Al helpt EA ze wel een handje, zo magisch voor de voetjes rollen naar die alleenstaande man voor doel. Toch al paar doen rage quiten ookOndertussen imobile erbij gezet in de spits. Wat een afstand schoten dat die kerel doet is hemels, en ja finesse shots. Nu nog aan het traden voor milito ( fut hero ) 250k ongeveer. Zit nu op 201k, ga morgen nog wat managers traden. Heb er deze week al stuk of 50 verkocht aan 1k coins winst.
Diego Milito FIFA 22 - 88 HEROES - Rating and Price | FUTBIN
Diego Milito HEROES - FIFA 22 - 88 rating, prices, reviews, comments and more...www.futbin.com
Yes vooral de rare ones, gewoon kijken wat de goedkoopste rare kaart is van een league. Bv 1.5k voor een rare manager, dan koop je rare managers voor 250- 400 coins en sommige league kaarten gaan voor 150 coins. En dan verkoop je aan 1.2 of soms 1.7 tot 3k. Hangt af van league tot league en welk platform. Natuurlijk top 5 leagues nemen. Sommige leagues zijn wel geen profit op te maken, bv ITA is het niet waard, bundes zijn league kaarten wel duur maar je maakt nog altijd 600 coins profit, of je kan ze proberen snipen. Veel hebben geen flauw benul van de waarde.Wat doe je dan? Golden managers kopen, specifieke league card kopen, die erop zetten en dan voor 1k meer verkopen?
Ik wist niet eens dat dit bestond. Nu ook wat season aan het spelen. Wel een pak makkelijker dan FUT. Al 2 wedstrijden gewonnen. Ok 2x omdat de tegenstander een disconnect had maar toch een win is een winBen ik nu de enige die al 20 jaar gewoon online seasons speelt en nog niet eens te goei weet wat FUT etc... is?![]()

Ik wist niet eens dat dit bestond. Nu ook wat season aan het spelen. Wel een pak makkelijker dan FUT. Al 2 wedstrijden gewonnen. Ok 2x omdat de tegenstander een disconnect had maar toch een win is een win![]()
Hybrid mee maken of ploeg rond hem bouwen.Untrateble Salah gepackt ter waarde van 370k. En ik speel met de Bundesliga....