FIFA 22

FIFA 22

2 matche met nieuwe patch gespeeld, 7 goals allemaal in de 16 dus keeper lijkt mij serieus generfed daar. Curieus of de lange finesse shots ook generfed zijn

Laatst bewerkt:
Ik ben stilaan toe aan ofwel een pauze ofwel mijn team eens door elkaar gooien want het lukt allemaal even niet meer.

GvYBWm2.png

Verdediging en middenveld ben ik wel tevreden van (behalve Dumfries, die heeft zijn upgrade nodig om snel genoeg te zijn). De aanval is heel hit or mis (ligt wellicht ook wat aan mij).
Ik zou graag KDB eens proberen, maar dan moet ik mijn team serieus door elkaar gooien en wat coins vrijmaken door bv. De Jong te verkopen.

Ik ben stilaan toe aan ofwel een pauze ofwel mijn team eens door elkaar gooien want het lukt allemaal even niet meer.

GvYBWm2.png

Verdediging en middenveld ben ik wel tevreden van (behalve Dumfries, die heeft zijn upgrade nodig om snel genoeg te zijn). De aanval is heel hit or mis (ligt wellicht ook wat aan mij).
Ik zou graag KDB eens proberen, maar dan moet ik mijn team serieus door elkaar gooien en wat coins vrijmaken door bv. De Jong te verkopen.
Cuadrado als rechtsback?

GvYBWm2.png

Osimhen IF in de spits en op rechts ben ik weel tevreden van Felipe Anderson IF. Koulibaly op CV kan ook ipv skriniar.
Wat ook helpt is keer andere formatie proberen, heb dit ook paar keer gedaan tot je uit eindelijk wel een goede kan vinden.

681ZEjE.jpeg

Mijn huidige ploeg, net de opstelling omgegooid om Fernandes er in te krijgen. Met de coins van de rewards deze ochtend heb ik Sancho net gekocht voor een zacht prijsje om eens te testen in plaats van Mahrez. Lukaku op de bank, die breng ik er in als ik achter kom ipv één van de middenvelders. Gomez net in de ploeg gezet in de plaats van Ruben Dias, denk dat Rudiger-Gomez beter is dan Gomez-Dias? Of toch beter die tweede optie?

Jullie hebben al een sweet team allemaal, bij mij een 83 rated, gisteren dybala untradable gepacked, voor de rest niks schokkends

Het is niet dat we goe team hebben, dat we daarom goed zijn.
Hey, dat is wat ik hoor te zeggen!

Off topic/back on topic. Ik ga mijn team ook helemaal omgooien naar het volgende.
Met de juist trainer/afkomst combo 100 chem, 4 spelers met 8 al de rest met 10.

Start game zo:
245211828_859326824750641_1704459257529279870_n.png

In game speel ik hem zo:
243195737_396898555366046_8434430968361850319_n.png

Staat daar ne limiet op wnr ge uw plaatsingsmatchen moet uitspelen, bijvoorbeeld voor de start van een WL, of mag je dit doen zolang het seizoen loopt?

Carassco gekregen in mijn pakketjes. Niet slecht wel al Oyarzabal met zijn in vorm kaartje paar dagen geleden gekregen. Beide Primera Division dus niet zoveel verschil denk ik.

Met al die spelers uit de Primera Division die ik krijg toch eens moeten zien of ik daaruit geen ploegje kan bouwen.

GvYBWm2.png

U backs zijn misschien iets te traag, zeker voor deze formatie. Voor de rest zeer leuk team. Die dumfries heb ik ook maar nog nooit mee gespeeld eigenlijk.

Ik heb deze middag ook eens gespeeld met deze formatie omdat de 2 versies van 4-5-1 echt gematigd aant spelen was. Nu heb ik met die 4-2-4 ineens een 4winstreak met custom tactics. Eingelijk is dit helemaal niet zo ultra aanvallend maar gewoon een subform van een 4-4-2. Hangt natuurlijk van je tactiek af.

Dembele weggedaan en pogba gekocht. Het is dit geworden. Toch wat verschuiving tov gisteren. Nu paar dagen volhouden. Ook nog genoeg leuks op de bank.

681ZEjE.jpeg

Mijn huidige ploeg, net de opstelling omgegooid om Fernandes er in te krijgen. Met de coins van de rewards deze ochtend heb ik Sancho net gekocht voor een zacht prijsje om eens te testen in plaats van Mahrez. Lukaku op de bank, die breng ik er in als ik achter kom ipv één van de middenvelders. Gomez net in de ploeg gezet in de plaats van Ruben Dias, denk dat Rudiger-Gomez beter is dan Gomez-Dias? Of toch beter die tweede optie?
Sancho is een pak beter dan mahrez en rudiger gomez is perfect als duo. Dias is veel te traag naar mijn mening. U backs zijn ook niet de snelste.
Links zou ik telles zetten en rechts zijn wan bissaka of cancelo betere alternatieven naar mijn mening. Maar ik wil steeds snelheid.

Terug
Bovenaan