Ik merk niks van verschil met de update ze... paar streams gezien ook gisteren en zag daar dezelfde reacties, "is er wel iets geupdate??"Ik vind de nieuwe update maar niets precies... Veel balverlies, slechte controles, dubbel zo trage spelers...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik merk niks van verschil met de update ze... paar streams gezien ook gisteren en zag daar dezelfde reacties, "is er wel iets geupdate??"Ik vind de nieuwe update maar niets precies... Veel balverlies, slechte controles, dubbel zo trage spelers...

Buiten afwerken is Salah niet zo goed. ImoWie zou beter zijn? Heb nu if Jesus op de rechterflank maar zou graag Salah if hebben...

Waarom denk je dat? Ik heb ook best wat losses ze maar zolang je ook af en toe win streaks enzo neerzet. Je kan niet alles winnen natuurlijk.Ik ben echt te slecht in deze Fifa, om maar iets te bereiken xD
Zal bij mij de trophies en Plat afwerken zijn en terug naar gewone SP game![]()
Tot wannezr kan je u plaatsen via dut champions tot wknd league? Dat is dien beker zeker. Heb nu 2 loss en 4 wins.
EDIT: Ok denk dat ik het snap. Gewoon elke vrijdag start een weekend league via champions finals. Zit nu aan 3 los en 4 wins dus moet nog 1 keer winnen om me te plaatsen maar dat zal dan die van volgende week zijn.
Wat als je 9 matchen zijn opgespeeld? Gewoon terug 1500 punten verzamelen? En kan je dan ineens volgende week terug spelen of moet je wachten tot seizoen gedaan is binnen 26dagen?
Via weekend league heb ik inderdaad gezien dat je die punten zo krijgt of toch tenminstte 500. Voor andere geval vind ik 1500 best veel. Bedankt voor de uitleg. Eerste keer terug fifa op de PS aangezien ik enkel switcht speelde afgelopen paar jaar.Denk zelfs dat je nog aan deze WL kunt meedoen, je kunt pas je toegang 'unlocken' als de WL begonnen is, dus je hebt tijd tot zondag normaal gezien. Je moet elke week 1500 punten verzamelen. via WL is dat niet zo moeilijk trouwens
Is dat goed of niet?tzit vol met dutsen in weekend league door die no loss glitch
ja want als ge als eerste scoort doen ze die glitch en hebt ge de win,en aangezien de helft niet deftig kan verdedigen omdat ze nu in wl zitten door die glitch is het redelijk simpelIs dat goed of niet?