Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja maar kzou het niet doen kans op ban is grootMa wat is dat, u gewoon laten uittimen?
Wat doet ge mis dan, soms zijt ge toch even niet oplettend, of ge zijt met iets anders bezig ofzoja maar kzou het niet doen kans op ban is groot

van mij mag iedereen die glitch doen wl is nog nooit zo easy geweestWat doet ge mis dan, soms zijt ge toch even niet oplettend, of ge zijt met iets anders bezig ofzo
Ik ken nog een andere glitch die tegen mij gebruikt wordt, de 'mozes'-glitch, plots gaan al mijn spelers uit de weg en opent er zich een boulevard voor de aanvaller, hatelijk wanneer dat gebeurt, zouden ze daar al iets aan gedaan hebben
Ikzelf heb het nooit in mijn voordeel voor ze, dus moet toch iets zijn dat ze exploiten
Wat doet ge mis dan, soms zijt ge toch even niet oplettend, of ge zijt met iets anders bezig ofzo
Ik ken nog een andere glitch die tegen mij gebruikt wordt, de 'mozes'-glitch, plots gaan al mijn spelers uit de weg en opent er zich een boulevard voor de aanvaller, hatelijk wanneer dat gebeurt, zouden ze daar al iets aan gedaan hebben
Ikzelf heb het nooit in mijn voordeel voor ze, dus moet toch iets zijn dat ze exploiten

Denk dat ik 8-9 losses op rij heb nu, zie mezelf ook neit beter worden, in tegendeel ik zoek altijd andere manieren om iets te doen en het wordt soms precies erger en erger. Nu kzit er niet zo neig mee ze, ik speel toch nooit een heel jaar FIFA, meestal eens 1-2 maand en dan 3 jaar niet meer. zal nu niet veel anders zijn denk ik. Kijk al uit naar FIFA 25Waarom denk je dat? Ik heb ook best wat losses ze maar zolang je ook af en toe win streaks enzo neerzet. Je kan niet alles winnen natuurlijk.

Not sure if serious, maar zat op 2 dagen aan 2 wins en gans nen avond telkens gespeeldDenk dat ik 8-9 losses op rij heb nu, zie mezelf ook neit beter worden, in tegendeel ik zoek altijd andere manieren om iets te doen en het wordt soms precies erger en erger. Nu kzit er niet zo neig mee ze, ik speel toch nooit een heel jaar FIFA, meestal eens 1-2 maand en dan 3 jaar niet meer. zal nu niet veel anders zijn denk ik. Kijk al uit naar FIFA 25![]()
Ja, maar dat is echt afhankelijk welke opstellingen enz, en uw eigen speelstijl.@Kamperske gebruik jij custom tactics en/of player instructions? Of alles op standaard gelaten?
Ik ben serieus, ik heb de laatste 2-3 dagen denk ik ver niks gewonnen, 90% loss of draw. Maar ik speelde sowieso nooit veel online, doe het nu enkel voor de rewards en eigenlijk vooral voor de FUT trophies en dan stop ik er wrs mee. Kga er me niet te druk om maken, nooit super goe in fifa geweest.Not sure if serious, maar zat op 2 dagen aan 2 wins en gans nen avond telkens gespeeld
@DnR ,dat moogt ge gerust stellen
Jesus heeft 3 van de 4 link een bad link, kvind 8 nog veel xD![]()
Snap ik niet goed. Waarom is Sterling 10 en Jesus maar 8? Spelen beiden op hun positie en hebben elkaar ploeg/competite gemeen.